Het leek me leuk om net als vorige week en de week daarvoor een topic te openen over de rest van de manegeponys! Vorige keer hadden lisanne(lisaguus) en ik helaas niet genoeg tijd om alle pony's op de foto te zetten dus heb ik het zaterdag (grotendeels) af gemaakt.
De pony's zijn van manege de Hoge Devel
.Tante O, een fjorden merrie van 24 jaar oud. Ze heet eigenlijk Orror en is sinds 2012 op de manege.

Black, een welsh merrie van 13 jaar. Haar moeder is Induna's Rowdy en haar vader is Leunsveld's elegant. Black heeft toen ze jonger was veel wedstrijden gereden en kan goed springen maar helaas mag ze dat niet meer door blessures.

Qwiney, een merrie van 8 jaar jong. Over Qwiney is heel weinig bekend omdat ze al haar hele leven manegepony is(eerst op een soort paardenschool). Ze is nog maar sinds begin dit jaar bij ons op de manege maar doet het gelukkig erg goed!

Aswin, een ruin van ongeveer 22 jaar oud. Hij staat al sinds 2004 op de manege en is verruit een van de braafste pony's.

Odessa, een merrie van 19 jaar. Officieel heet ze Guust, want op de manege waar ze eerst stond dachten ze dat het een hengst was.. Haar vader is Baccarat en haar moeder Moleneind's sabina. Odessa is de halfzus van Hakim.

Trojah, een merrie van ongeveer 18 jaar. Helaas heeft Trojah een peesblessure een peesblessure gehad waardoor ze 2/3 maanden boxrust heeft gehad, maar ondertussen is ze gelukkig alweer helemaal opgebouwd en rijd ze weer rustig in de lessen mee! Trojah is sinds 2008 op de manege.

Hakim, een ruin van 20. Hakim staat samen met Odessa sinds 01-07-2002 op de manege. De vader van Hakim is Baccarat en zijn moeder is Hanka. Odessa is de halfzus van hak.

Goliath(die was ik vergeten er bij te zetten vorige x ), een ruin van 16. Hij staat sinds oktober 2011 op de manege en is heel braaf in de lessen.

Dat was het dan weer
ik hoop dat jullie genoten hebben en dat jullie zien dat deze manegepony's het erg goed hebben!