Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
EngeltjeS schreef:Oeps... Dat is niet zo handig al hoe wel: misschien wel, nu onthoud je het merk beter!
(dat is het doel van reclame toch?)
Ik zou het zelf niet willen
Een goed voorbeeld is belangrijk voor de toekomst voor het bedrijf, om serieus genomen te worden.
liliekska schreef:EngeltjeS schreef:Oeps... Dat is niet zo handig al hoe wel: misschien wel, nu onthoud je het merk beter!
Een goed voorbeeld is belangrijk voor de toekomst voor het bedrijf, om serieus genomen te worden.
ik onthoud het beter maar niet positief
EngeltjeS schreef:Oeps... Dat is niet zo handig al hoe wel: misschien wel, nu onthoud je het merk beter!
liliekska schreef:tja meneer zit ook zonder cap. ze doen alles voor het plaatje he..
Annoya schreef:Is die man wel een ruiter, vraag ik mij af. Wie weet is hij gewoon een foto model die geen geoefende ruiter is. De meeste Hollywood acteurs kunnen ook voor geen meter rijden, net goed genoeg voor wat korte shots.
Mariett schreef:
liedje89 schreef:Dat er trouwens wat slechte foto's gemaakt worden tijdens zo'n shoot is tot daar aan toen, je klikt wel eens verkeerd maar er zit neem ik aan toch nog een afdeling of 2 tussen voordat dergelijke foto's dan ook echt ergens gepubliceerd worden wat op mij dan de indruk wekt dat er geen enkel goed moment tussen heeft gezeten?