ik ben op zoek naar een nieuwe pony... maar welke maat past bij mij? ik ben 1.70 precies en ik twijfel of ik voor een e-pony moet gaan of voor iets anders... wat denken jullie?
10 lager dan je zelf vind ik niet. Er zijn nog zat mensen van 1,73 die op een pony van 1,40 passen
X_Sam_X
Geplaatst: 01-03-15 19:29
Dan zou ik ook veel te groot zijn, ik ben 1.76 en mijn paardje wordt misschien 1.50 als ze het redt. Ligt ook aan het ras en de bouw, anders zou ook niemand op een tinker kunnen rijden qua hoogte bijvoorbeeld.
Ligt heel erg aan de pony of je er nog op past, ik ben 1.75 en mijn pony is 1.43! En het is geen eens een hele brede pony, het is een welsh. Gewoon kijken naar foto's in advertenties en schatten of je nog past, ik zou wel voor zo groot mogelijk gaan maar ik deel mijn pony bv met mijn zusje dus ik kon geen grotere nemen. Daarbij vind ik dat niet erg want ik heb een heeele leuke pony
xSBSx
Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-15 20:13
idefix4 schreef:
Ik ben 1.70 en ik heb een paard idd. Wat is je leeftijd?
Je zou ook best nog naar een d-pony kunnen kijken van 1.45, maar wil je dan een zo'n klein mogelijke pony? Vind je het niet fijner om een paard te nem, waarvan je dan dus zeker bent dat je er altijd op zal blijven passen?
Ik ben 1.72 en zat gisteren nog op een pony van 1.46 en dat pastte prima. Het was niet eens een brede pony.
Wil je wedstrijden gaan rijden? Want je bent pas 13 en zou dus nog lang mogen starten bij de pony's. Dan zou ik voor een E pony gaan. Kun daarna ook starten bij de paarden.
friesiszwart
Het ligt eraan hoe het paard gebouwd is. Bij een smal paard zou ik wel een groteren nemen. Ik zou zeggen ga gewoon kijken bij een e pony en een paard en kijk wat het beste past!