Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Hoop dat je het een beetje snapt. Verder is het geloof ik best wel persoonlijk, gewoon wat jij het fijnste vindt. fenijro_tani schreef:Allemaal bedankt! Ik weet nooit hoe ik hem moet houden, waardoor hij via de handpalm naar achter loopt.
Ik rijd met deze zweep omdat ik dresuur rijd en in een fractie een correctie kan maken en niet mijn teugels in een hand moet nemen om te corrigeren.
gewoonmarie schreef:fenijro_tani schreef:Allemaal bedankt! Ik weet nooit hoe ik hem moet houden, waardoor hij via de handpalm naar achter loopt.
Ik rijd met deze zweep omdat ik dresuur rijd en in een fractie een correctie kan maken en niet mijn teugels in een hand moet nemen om te corrigeren.
Dan moet je je hand rechterop houden, mischien kan je je instructice vragen of ze hier op wil letten en je erop wijst als je het fout doet.
Succes!!
lieketjuh schreef:Als je zweep te lang is heb jer er minder controle op.
Dus misschien kun je hem wat lager (meer naar het uiteinde) vasthouden
ittheclown schreef:Mischien raar dat ik hier weer aan denk lol Maar is je zweep als je hem vasthoude en op en neer zwabbert ( niet in de buurt bij paarden) super flexibel ? Ik heb eens een zweep gehad die zo flexibel was dat hij alle kanten opboog tijdens het rijden, inclusief op paard zijn bips. Ben toen overgestapt op een wat minder flexibele zweep en toen ging het prima mischien ook een tip ?