"eng" uurtje voor Aldira

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-01 22:39

Vandaag wilde ik eerst gaan wandelen maar door een enorme stortbui besloten om binnen te blijven.
Spaans zadel gepast maar daar was ze veel te breed voor Frusty
Toen heb ik allemaal pionnen met bezems, plastic zakken en vlaggen op de AC-lijn gezet. En in de hoek een geopende paraplu }>
En dat was allemaal ENGGGGGGGGGGGGGG Scheve mond\
Na een half uur wegstuiven en gek doen kon ik eindelijk overal normaal langs draven zonder dat ze er nog naar keek.
Toen zonder zadel uitgestapt. Vond ze HEEL raar zo'n wiebelige zak botten op haar rug, ze durfde nauwelijks te lopen en keek telkens achterom *LOL*
Krijg wel steeds een betere band met haar en daar doe je het tenslotte allemaal voor Lovers

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 22:42

Hihjihihi, dus de omvang van Aldira is ook een beetje formaat Olifantje Haha! ......net als Oliva Haha!

Aldira is straks helemaal shockproof hihihihi.
Gaaf hoor dat het zo goed gaat tussen jullie Lovers

ikke

Berichten: 37565
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 23:06

Als je haar nu ook nog leert onder zo'n vliegengordijn door te lopen, dan mag je stellen dat je een redelijk NVVR-proof paard hebt. Oh ja sirenes zijn ook practisch om op te oefenen, je weet maar nooit. Succes, hoe enger de bak, hoe gewoner de wereld.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 23:11

leuk zijn dat soort dingen he? heb vandaag mijn enge gele jas over Hinke d'r hoofd getrokken eerst vond ze het raar en toen eng en ging ze snel naar mammie toe *LOL*
volgende keer weer proberen ze is net 2 maand en al verkeersmak en ze loopt over plastic heen en over grote rubbers en die fel gele ritsel jas mag ik al over d'r rug en hals hangen volgende stap is dus haar hoofd *LOL*

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 23:13

Leuk dat het zo goed gaat tussen aldira en jou! Ik zag haar foto's in je profiel en ze lijkt me een heel leuk paardje Lovers
Heel veel succes en plezier met haar!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-01 13:13

Ikke: als het goed is heeft mijn instructrice nog ergens een CD liggen met allemaal 'enge' geluiden om mee te oefenen, zoals een pistoolschot en dergelijke. Dus dat wil ik ook nog graag een keertje doen, kijken of ik haar dan ook rustig kan krijgen op een gegeven moment.
En inderdaad, hoe enger de bak hoe gewoner de wereld. Dat hoop ik tenminste Haha!

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 16:32

Goh, wat gaaf dat je er zo mee bezig bent!!
Lijkt me echt kicken als het op een bepaald moment wel lukt om erlangs te gaan zonder dat ze het eng vindt!!
Dit zijn inderdaad leuke "projecten" om aan te werken, je krijgt er zoveel voldoening van als het lukt!

Groetjes Sonja

gomir

Berichten: 25538
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 16:47

Leuk om al die dingen te oefenen. Ik heb het met mijn vorige pony ook gedaan toen we bezig waren met een cursus voor het ruiterbewijs. Dat was nogal een heethoofd maar hij werd er langs de weg echt minder schrikkerig van.
Je kan alleen met hele jonge paarden misschien beter niet teveel enge dingen doen. een vriendin van me heeft haar veulentje aan zoveel dingen laten wennen dat hij met inrijden(en nu een jaar later) nergens bang voor was. Klinkt heel fijn en is het ook wel, alleen hij wilde absoluut niet lopen. Waarom zou hij want zijn baasje zou hem nooit wat doen...! ook voor de longeerzweep met longeren heeft hij absoluut geen gezag. Het kan dus ook lastig zijn als een jong dier teveel enge dingen heeft gezien *LOL*

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-01 17:10

Nou Aldira is al 8 dus wat dat betreft mag ze nu wel eens wat rustiger worden *LOL*