Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ladypaard schreef:Dan heb je geleerd dat je hoeveel je eigenlijk dan nog niet weet/kuntEn dat het leerproces voor altijd een open gebied zal blijven. Vervolgens jezelf terug werpt in de realiteit, en ga je proberen gevoel en timing verbeteren.
ohsnapizmex schreef:jullie hebben gelijkalleen ik vind het zo jammer want ik wil heel allemaal dingen maar ik moet alles eerst nog leren.
daarom leek het me zo'n mooie optie leasen, als ik de basis en beetje onder de knie heb
ohsnapizmex schreef:Bedankt voor de reacties! Ik rij om de week moet het combineren met voetbal en school en werk.
ben geen natuurtalent maar wel redelijk snel onder de knie.
de instructie is volgens mij wel goed maar rijden wel in treintje met 6 ofzo...maar ook met leasepony blijf ik lesse ik zie ook in dat dat erg belangerijk is.
maar ik kan niet zomaar van manege wisselen is namelijk maar eentje in de buurt..
over paar jaar zou ik ook gragag vz pony willen
Skyefate schreef:Zelf weet ik begot niet meer waar ik zat in mijn tweede lesjaar, maar ik zat destijds in half-gevorderd en de galop en springen was mijn leven en mijn laten. Grappig hoe dingen drastisch kunnen veranderen, want nu doe ik niets liever dan met mijn zorghaflinger door de bossen dwalen en heb ik de overstap naar western gemaakt.
ohsnapizmex schreef:Haha nou het zal me verbazen als die instructeur iemand ooit de hemel in prijst hahaik was al aardig onder de indruk toen ze zei dat ik vooruit was gegaan.
Maar ik vind jullie reacties wel echt heel tof en motiverendals ik de basis ken en kan en als wat daar onder valt zou ik idd erg graag een half pension/bijrijd/ vz paard krijgen.
over de intructie zelf zal er niet veel op aan te merken zijn, en die vrouw vertellen hoe ze iets moet doen.. dat zijn maar vrij weinig mensen die dat durven
ohsnapizmex schreef:Dat lijkt me prachtig, met "jouw" zorg paardje (al een band) zulke dingen doen en delen