Ik heb dus 2 kleine buurmeisjes die beide ook paardrijden. (Samen met hun moeder een verzorgpaard hebben)
Ik heb de moeder wel eens vaker gesproken, kennis gemaakt en natuurlijk gewoon hallo zeggen wanneer we elkaar tegen komen maar meer niet. Laatst speelde er iets in het dorp waardoor de buurvrouw even langs kwam om even te kletsen.
De jongste dochter kwam toen mee. De oudste heeft mij daarna toegevoegd op FB (12 jr)
En nadat ze bijna al mijn duizend foto's heeft geliked, chat ze nu ook met me.

Ze vind mijn paarden zoooo lief en mooi en vraagt of ik eens mee wilt naar haar verzorgpaard. Vandaag was ze ook aan de deur geweest om te vragen of ik mee wilde, maar helaas was ik werken. (Zoals elke dag, maar zij heeft natuurlijk vakantie nu.
)Nu vroeg ik me af, mijn paard is niet zo heel lief en leuk voor jonge kinderen, maar toch wilt ze graag een keer samen paardrijden. (En samen taart eten op mijn en haar verjaardag en met de honden wandelen en en en en......
)Heeft iemand misschien leuke ideeën wat we samen kunnen doen en wat een 12 jarige leuk vind? Ze is net als haar zusje dus dol op paarden en verder ken ik haar nog niet zo goed.
voor je het weet ben je elk weekend gebonden...
Gewoon netjes 

Kinderen zijn eng :p (Iets met 1 vinger en een hele hand
Klinkt misschien heel stom... En waarschijnlijk bedoelen die kindjes het echt niet zo... maar het blijven kids die soms te graag hopen op "meer"... Dus meteen duidelijk zijn.
En vooral, niet iets half brengen omdat je haar niet wilt kwetsen, want een kind snapt de hint erachter toch niet, gewoon duidelijk zijn.