ik ga onze stal (nouja de stal van mijn pony en de andere paarden) opruimen/pimpen/verzorgen of hoe je het ook maar wilt noemen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dribbel schreef:Leuk zeg. Ik zou wel eens wat foto's van de stal willen zien, want als je even goed nadenkt zijn er met een paar kleine dingen al een hele grote verandering te maken.
Er zijn volgens mij geen planten die het hele jaar bloeien, je hebt wel langbloeiers. Als je meerder soorten in 1 bak hebt die in andere maanden bloeien, dan kun je bijna een heel jaar overbruggen.
melissapupa schreef:bij de action hebben ze bloempotten die erg goedkoop een mooi zijn dan is het niet zo erg al er een sneuvelt![]()
verder moet je even bij een tuincentrum vragen wat mooie bloemen zijn en die lang bloeien
whisper7 schreef:melissapupa schreef:bij de action hebben ze bloempotten die erg goedkoop een mooi zijn dan is het niet zo erg al er een sneuvelt![]()
verder moet je even bij een tuincentrum vragen wat mooie bloemen zijn en die lang bloeien
bedankt, ik zal morgen even bij de action langs gaanhebben ze daar ook wel van die hangende?