We kijken nu of het uit zichtzelf weggaat, of dat we het anders moeten gaan proberen. Voel me echt klo*te nu
Komt denk ik doordat ze de eerste 4/5 maandjes van haar leventje op stal heeft gestaan, en een groeiachterstand had
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Komt denk ik doordat ze de eerste 4/5 maandjes van haar leventje op stal heeft gestaan, en een groeiachterstand had

En nu maar hopen dat dat splintertje idd gaat zweven, scheelt me dan weer de kosten van de operatie
Niet dat ik dat er niet voor over zou hebben hoor, als het moet, dan moet het, mijn kleintje moet absoluut weer beter worden! Ik zal eens kijken of ik er volgende week foto's van kan maken met de digitale camera! 
, iets wat ze de laatste maand niet deed. Dus misschien heb ik mazzel, en is het intussen al wel verschoven
Maar we gaan eerst inspuiten, en als dat niet voldoende helpt, idd foto's maken, en misschien dus opereren. Maar afmaken doe ik niet, hoeveel geld het ook kost! Behalve als ze echt geen leven meer heeft, maar zover is het nog langer niet!