Sorry als het hier verkeerd staat
Anyway...Ik zit met m'n handen in het haar. Wegens medische omstandigheden ben ik in december gestopt met werken.
Ik werkte toentertijd fulltime in de horeca.
Mijn vader z'n bedrijf ''sponsorde'' mijn paardenhobby al zo'n 1,5jaar.
Ik woon niet meer thuis, woon momenteel bij vrienden en ben op zoek naar een eigen plekje.
Mijn moeder en ik zijn niet ''on speaking terms'' en ze heeft papa zo ver gekregen om mijn paard niet meer te betalen
omdat zij het nooit eens is geweest met mijn paard of met de sport in het algemeen.
Over 4-5 maanden kan ik bij mijn spaargeld, daar zit nu een blokkade op.
Zonder pa's hulp kan ik het nu niet op brengen. Ik moet dus 5 maanden overbruggen of verkopen/weggeven/s.....
Ik heb altijd gezegd als er lieve mensen komen waarmee ze een klik heeft mag ze weg.
Maar helaas zijn die er niet.. Het is een lastige merrie, vroeger erg mishandeld geweest.
Maar daarintegen heeft ze wel Z gesprongen..
Kapot gereden met als resultaat vocht in haar achterbenen en lastig gedrag.
Steigeren, eenkennig, vier benen de lucht in etc.
Ruiters die normaal overal opstappen haken af bij het zien van haar.
Ik rij haar nu 3 jaar, en ondanks zo hier en daar een miscommunicatie, ben ik gek op haar.
Ik weet wanneer ze vervelend doet en ik negeer het.
Zij kan er immers niets aandoen hoe ze is behandeld in het verleden. Ze is mijn steun en toeverlaat..
zou het mezelf nooit vergeven als haar iets overkomt, in de zin van; handelaren, weer geslagen worden.
Papa is duidelijk, hij doet het niet meer. Ik kan het niet opbrengen, en heb geen idee wat ik nu moet doen..
Geen idee waarom ik dit topic open, misschien om m'n frustratie even kwijt te kunnen...
Wat zouden jullie doen? Iemand een idee?