Binnenkort verhuis ik naar het noorden en kom ik heel dichtbij manege Biessum te wonen.
Staat er iemand met je paard of heb je ervaring met de stal?
Hoor het graag!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Margee schreef:Bij mij nog langer geleden!!! Pony's uit het weiland halen, dat was leuk!!!
Les op maandag en springwedstrijden rijden waarbij de pony stopte en ik er overheen ging!!!
Loveyourself schreef:Fijn om te horen. Weet je ook meer over de pensionstalling?
liefhelietje schreef:Loveyourself schreef:Fijn om te horen. Weet je ook meer over de pensionstalling?
Zelf geen paard op pension gehad daar, maar heel veel kennissen en vrienden wel, ook altijd prima geregeld, eigenlijk nooit klachten gehoord. Er wordt uitgemest en dagelijks opgestrooid (tenminste, dat was altijd zo). In de zomer stonden de meeste paarden 24/7 buiten, inclusief de manegepaarden.
Ilse1979 schreef:Froukje1993, wanneer was dat? Ik kan me niet herinneren dat er meer paarden/pony's binnen stonden dan buiten. Pension staat toch sowieso altijd buiten 's zomers, of de eigenaar wenst anders.
En ach, dat stukje lopen... Ja, de achterste wei is een eind, vooral 's avonds als je weer terug moet in het donker. Maar als je met z'n tweeën loopt, is het nog gezellig ook
Emiesther schreef:+1 al hebben ze ook wel weer goeie kanten als je hulp nodig bent.Froukje1993 schreef:Ik heb echt een afkeer gekregen tegen de baas en zijn zonen..
Froukje1993 schreef:'s winters staat er nooit een paard buitenRijd er wekelijks langs, maar de weides zijn hartstikke leeg.
En paddocks zijn er bij mijn weten ook niet.
Tegen betaling kun je ze een half uur in de stap molen laten lopen..