Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Thats_Me schreef:Ja, jij bent dan zo'n zeikerd. Je ziet ze niet 24/7 en als ze er verder goed uitzien is dat prima. Schuilstal zou fijn zijn maar is ook geen noodzaak voor gezonde paarden En regelgeving in Nederland is krom wat betreft schuilstallen..
Thats_Me schreef:Ja, jij bent dan zo'n zeikerd. Je ziet ze niet 24/7 en als ze er verder goed uitzien is dat prima. Schuilstal zou fijn zijn maar is ook geen noodzaak voor gezonde paarden En regelgeving in Nederland is krom wat betreft schuilstallen..
dorothea schreef:Thats_Me schreef:Ja, jij bent dan zo'n zeikerd. Je ziet ze niet 24/7 en als ze er verder goed uitzien is dat prima. Schuilstal zou fijn zijn maar is ook geen noodzaak voor gezonde paarden En regelgeving in Nederland is krom wat betreft schuilstallen..
Niet zo fel. Ik weet ook wel dat ze niet van suikergoed of marsepein zijn, maar feit blijft dat ze in een zeiknatte wei (kleigrond) zonder schuilmogelijkheid staan, geen boompje, niets. Dit roept toch wel een klein beetje Penny-meisje gevoelens op
die van mij staan ook liever in de regen dan in de schuilstal.