Help! Pennymeisjes...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 11:05

midara schreef:
gelijk heb je.
Maar ik mag nix zeggen want Luna wil ook nog wel eens in volle galop wegscheuren zodra ik zit. Maar daar kan ik nix aan doen.


(Wat een smoes! Knipoog )

Nou, dan weet je dus waar je (met hulp/begeleiding)
aan te werken hebt, he?
Haha!

Hester

Berichten: 2153
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Een Leidsche in hart en nieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 21:39

Beginnen die pony's al te dribbelen als ze de bak inkomen... haha zet jou brave knolliebollie in galop, laat hem vlak langs die pony lopen (wat sneller dan normaal het liefst)(niet doen als de pony trapt!!) en dan hopen dat ponylief gezellig met jou meegaat, en dat irritante kind t nakijken heeft... Haha! ~~}> en als ponylief lekker in zn eentje aan het racen is, jou paard in volle galop op dat kind af, en dan heel hard ja! ja! roepen Clown Laat ze lekker zelf racen Lachen

Nou weer even een serieuze oplossing: wat vinden de financiele verantwoordelijken van die pony's er nou van?

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 22:22

Miko schreef:
Dat vind ik ook helemaal niet erg Midara, zoiets kan inderdaad gebeuren! Mijn paard is ook niet altijd de braafste Schijnheilig ... Maar ik vind dat je in de bak gewoon een beetje rekening met elkaar moet houden... Het liefst wil het zelf oplossen zonder naar de manege-eigenaar te stappen, anders krijg ik toch een beetje het gevoel van 'klein meisje gaat haar papa halen'. Maar ik baal er van!!

Thanx dat ik even m'n ei kwijt kan hier, toch fijn zo'n forum



Vertl ze maar eens dat een pony spierbevangen ofzo kan raken misschien doen ze dan normaal??
Arme pony.

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 02:27

als ze een grote bek geven, gewoon net zo hard er op in gaan, je weet toch wel dat je gelijk hebt, vertel ze dan meteen eens even wat er met dat paard zijn benen gebeurd en hoe hoog de veearts kosten zijn !
en ik zou als ik jou was WEL naar de staleigenaar gaan, al doe je het alleen maar voor dat paard..

Hester

Berichten: 2153
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Een Leidsche in hart en nieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 15:59

Ik ben bang dat de staleigenaar er weinig mee te maken heeft - de staleigenaren die ik gekend heb, zouden me vol in mijn gezicht uitlachen, als ik met zo'n klacht zou komen.
Maar ik kan me ook niet voorstellen dat jij de enige bent die er last van heeft - hebben de andere pensionklanten er geen last van dan?

Wienna

Berichten: 3870
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Aan de kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 17:39

Clitia schreef:
Ik ben bang dat de staleigenaar er weinig mee te maken heeft - de staleigenaren die ik gekend heb, zouden me vol in mijn gezicht uitlachen, als ik met zo'n klacht zou komen.
Maar ik kan me ook niet voorstellen dat jij de enige bent die er last van heeft - hebben de andere pensionklanten er geen last van dan?



juist het lijkt me ook dat er dan meer mensen last van moeten hebben

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 17:49

ach wie heeft dat niet gedaan toen ie klein was! lekker met je pony door de bak scheuren!

er zijn ergere dingen om je druk over te maken, tuurlijk is het niet goed om meteen hard weg te rijden, maar er zijn ergere dingen