(Ik weet niet of het hier zo goed staat)
ik stel mezelf even voor; ik ben melany , ik rijd pas 2 jaar op een manege met instructrice in een groepsles. In de vakanties rijd ik meestal ook nog privelessen erbij. Ik heb helaas geen eigen paard, misschien in de toekomst
Mijn verhaal;
Nou, ik rijd dus 2 jaar paard, erg kort dus. Ik ben bezig met stelling en buiging (ik had daar nog een topic over geschreven, jullie mogen ook daarop nog reageren
)iedergeval, ik rijd nog op verschillende paarden , en eigenlijk geen pony's meer. Er is afgelopen maanden bij ons op de manege , een nieuw paard geplaatst. Haar naam is Treasure (erg mooie naam overigens) en ze is ontzettend lief!
In het begin was ze nogal schrikkerig, ze schoot er vaak vandoor.
Maar met de tijd, begon ze te wennen aan het leven op de manege en is ze haast niet schrikkerig (behalve als ze iets raars hoort, dan schiet ze weer weg) Maar verder, is ze een prima paard.
Nou, mijn vraag is; ik wil heeeel graag is op haar rijden, en ik weet het klinkt raar want ik rijd nog maar 2 jaar! Maar, ik weet dat ik onzettend veel van haar kan leren! Net als ieder paard, maar het lijkt me echt een heel goed "leerpaardje". Geef jullie mening, en vooral tips en advies!
Groetjes,
Melany