jaaaaa ,ik ben weer terug van bij Tineke geweest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 20:44

T lijkt mij ook heel leuk en leerzaam, wat tof dat je dat hebt mogen meemaken, ik zou het ook graag willen maar op dit moment heb ik geen paard en heb helaas heel weinig wedstrijden gereden en ben dus ook maar B + 6.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 20:46

mhhh als je een kamer met z'n 2-en deelt is het alweer wat goedkoper *LOL*
wie wil er met mij op 1 kamer????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 20:53

Ik zat me zo te ergeren dat ik helemaal vergeet te zeggen dat het me een topervaring lijkt. Zelk heb ik het ook nog ergens op een lijstje staan om er eens heen te gaan. maar ja dan moet ik eerst weer fanatiek wedstrijdruiter worden.
Leuk dat je daar geweest bent, ik neem aan dat je ook wel weer wat geleerd hebt, kan bijna niet anders daar he; gaaf hoor.

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 21:12

Nimmie!!! Ik wil wel met jou op een kamer!!!!!
Ja, gaaf Ineke, ik wil wel mee volgend jaar! Kwijl Met Imi!

horseofthemoon
Berichten: 257
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 23:31

Dit klinkt inderdaad heel gaaf. Kwijl Leuk dat je er zo van hebt genoten!

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-01 09:10

Moet ik dit serieus opvatten ..een week in november 1992 gaan Nimber Suzanne Fitz Lotje en Ineke naar Tineke ,Zo ja ga ik dit dan bestellen graag antwoord want ik ga zo snel mogelijk opgeven.Als je tegelijk opgeeft dan kun je misschien tegelijk komen.

Ineke2

Berichten: 33120
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 09:23

1992 is allang voobij hoor *LOL* 2002 bedoel je denk ik Party!!

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 11:37

Ik wil ook mee!!! Wil er iemand bij ij op de kamer?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 11:49

ik wil best bij jou op de kamer Jasmijn Lachen maar gezien mijn inkomen hoop ik dat Tineke nog stagaires nodig heeft. Dan maar geen restaurant-eten en 20 vieze stallen 's morgens Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 11:50

Mijn instructrice is er 2 weken geleden geweest. Tineke was weg van haar 2 paarden en vroeg of ze te koop waren. Ze mocht ook op die hengsten rijden.

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 12:45

Ik had op de site van Tinke Bartelds gekeken, maar er staat nog geen agenda voor volgend jaar op. Weet iemand wanneer zij volgend jaar die cursussen houdt?? Ben wel geinteresseerd.

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-01 12:46

Party!! 2002 bedoel ik dus

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 15:00

Kom op Zep, je hebt nog ruim een jaar om te sparen!!! Je moet er wat voor over hebben ( ik heb ook nog geen idee waar ik het geld vandaan haal hoor, maar voor zoiets moet je even creatief zijn vind ik)
Ik heb nl laast iemand zien rijden, waarvan ik alttijd dacht dat het een schoolvoorbeeld was hoe het niet moest, vast in de rug, strak achterbeen, maar toen ik hem laast zag viel mij mond echt open, zoals dat paard aan het lopen was. Bleek hij net 2 weken geleden bij Tineke geweest te zijn! Echt een wereld van verschil zeg. Nou wil ik helemaal niet zeggen dat ik niet goed les heb, zeker niet, maar een week lang intensief begeleid worden en zoveel lessen kunnen kijken en zoveel mensen zien rijden lijkt me helemaal te gek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 16:09

Lijkt me echt super om dat een keertje mee te maken zeg Party!! Misschien dat ik ook nog eens een keertje aan zo iets mee kan doen. Maar ja, mijn verlanglijstje is zo lang dat ik denk dat dit op plek 37 staat of zoiets Haha! Dus ik ben echt jalours hoor Schijnheilig

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-01 16:35

[img]../upload/232/tineke_ineke_en_imke.jpg[/img]
FOTO VAN IMKE INEKE EN TINEKE ziet er wel tegek uit he

behalve mijn kapstokjes dan .

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: ineke op 2001-09-10 16:36 ]</font>

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 19:32

Ik wil ook wel graag gaan en ze zeggen dat het niet uitmaakt wel niveau maarreh jullie rijden allemaal minstens M ofzo dan voel ik met toch wel beetje te basis om ook te gaan Scheve mond\

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 20:13

ikke wil ook mee volgend jaar, nog wel snel even starten van de winter en lessen...... M volgend jaar moet lukken.

Fitzroy

Berichten: 25110
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 22:11

Ineke, count me in!!

En ik ben niet zo moeilijk, we kunnen wat mij betreft ook op een slaapzaal Haha! hoewel er dan van slapen niet veel terecht zal komen ....
Nee hoor, maak maar een kamer indeling, Ineke, dan hoor ik het wel.

Ik denk alleen niet dat ik dan naar Almelo ga, anders begint Marco te piepen over al mijn vrije dagen!

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 23:14

Ik wil ook mee!!!!!!Dat zou echt mega zijn, als we met een Bokt-clan naar Tineke zouden kunnen... Kwijl

Ik heb daar echt wel een poosje sparen voor over!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 10:25

Ik ben een grote fan van Tineke!! Ik heb ook Luxaflex getekend (zie In The Picture bij 'ik wil jullie tekenkunsten zien'). Ik heb ook allebei haar boeken. Ik vind haar echt een ontzettend leuk mens, je gedraagt zich zo lekker gewoon, en kan ontzettend goed lesgeven en rijden!! Kwijl

Ik wil al een paar jaar naar zo'n kamp. Ik vind het alleen zo ontzettend duur. Maar nu alvast inschrijven is helemaal geen gek idee. Zit je er dan ook echt aan vast als je je nu inschrijft??

Ik weet alleen nog niet met welk paard, eventueel met Razinda of met een ander paard. Maar ik wil me toch ook wel graag inschrijven alvast! Ik doe mee dus! Party!!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 11:37

Maakt het nog uit welk niveau je met hebben ?? Ik ben merendeel springruiter en mijn paard ook maar z´n week op stal lijkt me wel errrrrruuuuug leerzaam.
Ga van de winter L dressuur rijden.

Maar ja ook een hoop geld Verward . Maar samen met iemand op een kamer moet lukken ??

Ineke zodra je meer info hebt stuur mij dan ook maar wat. Lijkt me super gaaf en leerzaam om te doen. Lovers Misschien dat het gaat lukken tegen die tijd Pling .

Er staan jammer genoeg nog geen data vermeld Verward.

3. ACADEMY TRAININGSWEKEN
locatie: Academy , Hooge Mierde
Tijdens een 6 daags verblijf kunt u ervaren hoe het er gedurende een week op een wedstrijdstal aan toe gaat, en natuurlijk zelf veel bijleren op het gebied van dressuur, want er wordt dagelijks les gegeven door de Academy instructeurs, hieronder vindt u een korte uitleg over de trainingsweken en de prijzen.


Verblijf in het Academy hotel en wedstrijdstal van maandagochtend tot zaterdagmiddag
6 dagen volledig "meedraaien" met Stal Bartels
5 overnachtingen in luxe hotelkamer
stalling eigen paard (inclusief voer) in de luxe Academy stallen dagelijkse begeleiding van de Academy instructeurs o.l.v. Tineke en Imke Bartels.
Prijs vanaf 1 januari 2001 per persoon fl. 1.650,= op basis van 2 persoonskamer voor alleengebruik.
Prijs voor tweede paard fl. 600,=
Prijs voor tweede persoon in dezelfde kamer fl. 600,= (zonder paard en training)
Prijs voor tweede persoon in dezelfde kamer fl. 1350,= (inclusief paard en training)
U bent verplicht het entingsboekje van uw paard mee te nemen.



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Prisca op 2001-09-11 11:42 ]</font>

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 12:42

Ik wil graag mee! super met een boktclub!
Misschien is er idd wel een slaap zaal enne orri gewoon mee gaan ik ben vast de enige met een basispaard *LOL*
Ik moet het alleen zien te regelen met mijn werk.
Oktober 2001 ofzo iets???

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 12:44

euh ergens volgend jaar zodat ik een beetje kan sparen ?? Nu heb ikhet niet hoor ??

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 12:54

volgens mij duurt het anderhalf jaar eer je erbij kunt...
lijkt me wel errug interessant...!

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-01 13:16

Dames het word NOVEMBER 2002 anders gaat t niet ik heb een voorstel: ik ga lotje en mij opgeven zo spoedig mogelijk en dan gaan steeds groepjes van 2 in dezelfde week inschrijven ,,dan ben ik van de verantwoordelijkheid af (als jullie niet betalen ) en dan zijn we steeds 2 aan 2 ,zodat er niet 1 overblijft.
Zijn we het hier mee eens ????????