Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Doef schreef:Zolang de pony er geen probleem mee heeft, vind ik het geen dierenleed. Zodra jij de pony hindert, te zwaar bent, en uit evenwicht haalt, vind ik het niet meer kunnen. Pony's zijn niet van suiker, die kunnen heus wel wat hebben. Maar het moet niet overdrijven natuurlijk.
Erin_xx schreef:Zo lang de meisjes niet te zwaar zijn voor hun shet kan het prima. Ik maak ook lange buitenritten op mijn bijrijd-IJslander van 1.35 terwijl ik zelf 1.70 ben
elisexoxo schreef:ik volg iemand op insta en die is veeeeeeel te groot . en elke als ik dat zeg zegt ze; ik ben nog lang nie te groot kan zeker nog 3 jaar derop rijden maar ze kan gwn fk meelopen. op filmpjes bokt en steigert ie en trekt ze keihard in zen mond. mijn vriendin kent haar en is daar een keer meegeweest toen heeft ze een foto gemaakt van de opengescheurde mondhoeken en naar mij gestuurd. zo zielig ik zou zulke mensen zo hard willen slaan soms...
vuurneon schreef:elisexoxo schreef:ik volg iemand op insta en die is veeeeeeel te groot . en elke als ik dat zeg zegt ze; ik ben nog lang nie te groot kan zeker nog 3 jaar derop rijden maar ze kan gwn fk meelopen. op filmpjes bokt en steigert ie en trekt ze keihard in zen mond. mijn vriendin kent haar en is daar een keer meegeweest toen heeft ze een foto gemaakt van de opengescheurde mondhoeken en naar mij gestuurd. zo zielig ik zou zulke mensen zo hard willen slaan soms...
Waarom volg je diegene dan nog?
Erin_xx schreef:Zo lang de meisjes niet te zwaar zijn voor hun shet kan het prima. Ik maak ook lange buitenritten op mijn bijrijd-IJslander van 1.35 terwijl ik zelf 1.70 ben
capopjekop schreef:Een paard zonder schuilstal mag wel? Al zou ik er niet snel voor kiezen. Mijn shetten zijn toch wel erg blij met hun stal, zeker als het dagen regent, hard waait of als het zomers heel heet is en het stikt van de insecten. Ze maken er veel gebruik van, zeker nu het weiland zo nat is.
maaruhh vind je 24/7 buiten zonder schuilstal dan echt dierenleed?Xloveskanjer schreef:Ik vind dat ook raar en zie het ook vaak, en als je er wat van zegt gaan ze meteen in het verzet.. laat het gaan denk ik dan dus....maaruhh vind je 24/7 buiten zonder schuilstal dan echt dierenleed?
Als ze iets van een boom hebben genoeg voer en water en helemaal ideaal wat vriendjes is dat toch niet zielig?...
Renee_S schreef:Een schuilstal is een heikel punt, wij MOGEN niet eens een schuilstal bouwen. Nou staan de ponys snachts binnen, staan er zat bomen en krijgen ze bij slecht weer een regendeken, en bij dramatisch weer zetten we ze overdag ook nog even een uurtje tussendoor binnen om op te drogen.
Maar we hebben geen schuilstal. Is dit nou dierenleed?
Grote ruiters op kleine ponys vind ik idd echt verschrikkelijk. Ook dikke ruiters denk ik mens, train eerst jezelf even voordat je op dat paard stapt. Maargoed...