ik heb in alle tijd nog maar 1 topicje geopend, dus zal ik nog maar eens in gang schieten

Hier rijfoto's van mijn nu bijna 18-jarige ruin genaamd Aslono en ik.
Ik heb en rijd hem nu 8 jaar.
Zijn ras kan ik niks opplakken, kruising met Draver... en geen idee wat

Heb hem al die jaren terug weg gehaald bij een handelaar, zag er heel miserabel uit en het enige wat je ervan kon maken was stap en draf , dat was het dan. Raar maar waar heb ik toen dat paard gekozen, omdat ik het sterke idee had om samen te groeien in alles, aangezien ik toen zelf ook nog maar een pure beginneling was.
De eerste jaren hebben we heel veel gesukkeld, dus regelmatig traantjes erbij en met frustratie denken 'waarom heb ik geen echt dressuurpaard gekocht dat wel goed loopt' ...
Maar desondanks heb ik hem nooit weg gedaan voor een ander paard, dat kon ik niet.
En ik ben blij dat ik het nooit heb gedaan, want het is echt mijn leermeester geweest en nu nog steeds

Het braafste paard dat er is , en we hebben superveel geleerd van en aan elkaar!
De echt slechte foto's van in het begin dat we samen reden vind ik nergens meer terug helaas anders zou ik ze erbij getoond hebben, maar hier zijn dan maar wat foto's van wat we er tot nu van gemaakt hebben

Groetjes, Lindsey en Aslono ^^
(en mijn excuses voor de foto zonder tok, die staat nu wel altijd op men kop

Op deze foto ziet hij er nog heel slecht uit , mager, te weinig bespiering, slechte hoeven( of je het wat kunt zien hier) ... maar hij zag er nog véél slechter uit toen ik hem pas had , en ik vind deze foto al zo erg...

En deze foto is van afgelopen zomer

In het rood

Een van mijn favoriete foto's van ons onder het zadel

Draf

Galop

Galop op de volte, al even geleden

Een van de eerste keren travers geprobeerd tijdens de les

Op wedstrijd

Deze is zo'n half jaar geleden, een 1ste plaats gekregen! Eindelijk na het harde werk

Hopelijk vinden jullie er iets aan