Oefeningen TE paard

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bandito1

Oefeningen TE paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-14 18:32

Ik zie hier wel topics van spelletjes te paard, maar die zijn wel al redelijk oud.
Ik gebruik bokt echt NIET veel dus mijn excuses als dit al eens geplaatst is of het foute topic is.
Mijn vriendin en haar paard en ik en mijn paard zouden graag wat spelletjes TE paard doen!

Wij hebben al voorbeelden zoals:

In stap/draf/galop een glas water doorgeven aan elkaar
In stap/draf/galop ballen oprapen van de grond.
In stap/draf/galop paraplu doorgeven
En van die dingen..

Iemand nog idees?
Btw: overige ---> deze topic

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Oefeningen TE paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 18:33

TAO -> YRT

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 21:15

vossenjacht. ken je dat?
pak je een theedoek en die doe je in je rijbroek aan de achterkant en dan moet de ander m eruit zien te trekken.
dus moet je eigenlijk achter de ander aan racen. ik rijd zelf niet op een manege maar volg op mn school de opleiding paardenhouderij en dan moeten we elke week op een manege rijden, en niet alle paarden vinden het zo tof. dat ze achter elkaar aanrennen, namelijk keihard gevallen. maar dat heb je snel met een groep manegepaarden en als de hele groep wegrent en jij staat daar alleen. maar met zn tweeen prima te doen, ook gedaan op eigen pony met een vriendin :)

menner2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 21:26

paardenvoetbal met een hele grote paardenbal.
en het leukste het GALLOPSPEL!! dat gaat zo: je gaat in een rijtje rijden. de voorste van de rij die gaat eerst in een rustige galop een keer rond de bak en sluit dan aan achter aan de rij de rij gaat natuurlijk wel de hele tijd door op de hoefslag stappen. dan gaat de ene die dan weer vooraan is gaat dan een rondje de bak door. en dan kan je het steeds moeilijker maken en daar een wedstrijdje van maken. en daarna wie het langzaamst kan galopperen en wie dat het beste kan heeft gewonnen. en wie het snelste in rengalop is enzo.

Christ123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 13:22

estafette?