Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Grit schreef:banketstaaf gezegd, je kan er niks aan doen. Niet jouw paard en niet jouw stal.
Je kan alleen op de man af zeggen hoe jij erover denkt en of ze toch niet wil overwegen het anders te doen.
Op elke stal zal je dingen tegenkomen die je niet aanstaan, jij hoeft hiervoor niet van deze stal weg te gaan, daar krijgt de jaarling het niet beter van.
Ik ben ook absoluut niet voor het 24 uur opstallen van paarden, integendeel zelfs, maar ik heb ook geleerd dat sommige mensen zich daar niet in laten veranderen en het anders zien. Dan is het een kwestie van leven en laten leven en zelf maar op de beste manier voor je eigen paard te zorgen, zoals jij denkt dat goed is.
M_nouska schreef:Ineke2 en knollentuin:
Ik ben bang dat de stal dan sluit of ik weg moet terwijl ik mijn paard letterlijk zie stralen als ik haar zie kroelen met haar vriendinnetje. Dit is de enige plek waar ze ook in de winter lekker buiten komt en ook nog eens dichtbij zodat ik haar elke dag kan zien. Ik mest de stal ook niet uit voor haar, maar voor het paardje.
Sleeper schreef:Ik ben om een soortgelijke reden wel van stal verhuisd. Kon het niet aanzien en mijn ogen er niet voor sluiten. Als je je eigen paarden al niet goed kan verzorgen hoe dan wel de paarden van anderen? Dat rijmt voor mij niet met elkaar, ook al lijkt het of je eigen paard wel goed staat.
Gypsy schreef:Sleeper schreef:Ik ben om een soortgelijke reden wel van stal verhuisd. Kon het niet aanzien en mijn ogen er niet voor sluiten. Als je je eigen paarden al niet goed kan verzorgen hoe dan wel de paarden van anderen? Dat rijmt voor mij niet met elkaar, ook al lijkt het of je eigen paard wel goed staat.
Die luxe moet je dan wel hebben. Als ts haar paard er door verhuizen op achteruit gaat doe je dat toch niet?
M_nouska schreef:Ineke2 en knollentuin:
Ik ben bang dat de stal dan sluit of ik weg moet terwijl ik mijn paard letterlijk zie stralen als ik haar zie kroelen met haar vriendinnetje. Dit is de enige plek waar ze ook in de winter lekker buiten komt en ook nog eens dichtbij zodat ik haar elke dag kan zien. Ik mest de stal ook niet uit voor haar, maar voor het paardje.
StalNollie schreef:M_nouska schreef:Ineke2 en knollentuin:
maar daardoor worden er wel andere paarden verwaarloosd sorry maar ik zou daar niet eens willen staan, jou paarden hebben het goed terwijl andere lijdzaam staan toe te kijjken