Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yv_ schreef:Ik heb dit ook gehad, alleen dan dik 2 jaar lang.
De laatste 2 jaar heb ik er misschien 3 keer opgezeten, verder was het meer een verplichting (stal doen, borstelen, binnen/buiten zetten en social talk met de meiden). Liep al lange tijd te twijfelen, maar hem écht weg doen kon ik niet. Toen ik vorig jaar een heftige breakup achter de kiezen had en tegelijk zonder werk kwam te zitten, heeft dat eigenlijk mijn (financiele dan wel) knoop doorgehakt. Mijn "bijrijdster" heeft hem toen van me gekregen met mijn spullen in bruikleen. Ik kan erheen zo vaak ik wil en raar of niet, ik kom er nu zo'n 2 keer per maand (soms minder, soms meer) om even te kijken, te kletsen met de meiden en natuurlijk om hem te knuffelen en als zij op vakantie is, heb ik een bijrijdpaard. En het afgelopen jaar hebben we meer lol in elkaar gehad dan de 2 jaar ervoor en heb ik er ook nogeens meer op gezeten dan die jaren ervoor!
"Bijrijdster" en nieuwe bijrijdster zijn helemaal dol van hem en ik krijg elke keer weer een warme gloed over me heen als ik ze over hem hoor praten. Beste keus ooit.
Wellicht zit er zoiets ook in voor jou, al dan niet tijdelijk?
Bounty10 schreef:Niet liegen Madeleine, je hebt Romeo nog geen 10 jaar.
Maartje1990 schreef:Bounty10 schreef:Niet liegen Madeleine, je hebt Romeo nog geen 10 jaar.
Wat is dit voor rare reactie? niet ''liegen''. Als TS haar paard ''pas'' 9 jaar heeft is het toch prima om dat gewoon af te ronden. Beetje overdreven om het dan over liegen te hebben, je zegt daarnaast zelf dat 't niks uitmaakt dus snap niet waarom je dat zegt