Vriendin helpen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sarah_Stip

Vriendin helpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-14 22:36

Mijn vriendin slaapt over een paar dagen een nacht alleen en dat vind zei ontzettend eng en ze wou dat ik daar kom slapen of zij bij mij. Nu ben ik lang ziek geweest en doe ik nu weer rustig aan.
Maar nu vind mijn moeder het niet goed. Maar ik wil mijn vriendin dat niet aan doen want ze is echt ontzettend bang! Ik zit er erg mee want ik wil haar niet in de steek laten... Maar hoe krijg ik mijn moeder nu zo ver (ik ga sws optijd slapen)

Sorry als dit hier verkeerd staat...

Anoniem

Re: Vriendin helpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 22:38

kan ze niet bij jou logeren? :)

Sarah_Stip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-14 22:41

Grease schreef:
kan ze niet bij jou logeren? :)

Dat is ook een mogelijkheid ja. Dat weet mijn moeder en zei antwoorden zo: nee dat wil ik niet want ik wil niet dat je een terug slag krijgt dus doe maar niet.

Maar dit haat ik zo erg!!! Ik voel me dan gewoon zo machtenloos... Het is toch mijn leven... En mijn (BESTE)vriendin waar ik gewoon altijd klaar voor sta. Een week terug vroeg ze of ze hier mocht komen omdat ze thuis ruzie had en dat wou mn moeder niet. En nu ook weer dit... UGH ik walg ervan >;)

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 22:43

Als zij blijft slapen, daar word je echt niet ziek van. Maar je bent minderjarig en woont thuis, dus hun regels helaas. Sneu voor je vriendin. Kan zij niet naar familie/andere vriendin?

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 22:47

Als het meisje aan haar ouders verteld dat ze angstig is alleen in huis, dan kunnen ze toch een "oppas" regelen? Of haar bij familie laten logeren?

Sarah_Stip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-14 22:50

Slina schreef:
Als zij blijft slapen, daar word je echt niet ziek van. Maar je bent minderjarig en woont thuis, dus hun regels helaas. Sneu voor je vriendin. Kan zij niet naar familie/andere vriendin?

Mijn moedet ziet een kans in dat ik dan slecht slaap en daar vermoeid van word -O-

Ze kan iemand anders vragen maar ze voelt zich gewoon echt op haar gemak met mij en ze wilt dus liever niet bij een andere vriendin... (Trouwens zij zelf is ook een beetje ziek dus laat slapen word het toch niet)

Sarah_Stip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-14 22:50

SaskiaKa schreef:
Als het meisje aan haar ouders verteld dat ze angstig is alleen in huis, dan kunnen ze toch een "oppas" regelen? Of haar bij familie laten logeren?

Haar ouders kennende.... Nee dat gaat hem niet worden... En zover ik weet woont haar familie verweg

melaniepk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 22:56

Kan ze niet op een andere kamer slapen ?
Dan is ze toch bij jullie en krijg jij je nachtrust.

Sarah_Stip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-14 23:02

melaniepk schreef:
Kan ze niet op een andere kamer slapen ?
Dan is ze toch bij jullie en krijg jij je nachtrust.

Dat is mogelijk, ik kan het met haar over hebben of haar dat iets lijkt

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 11:42

RUI -> YRT

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 11:47

Tja, erg sneu. Maar het argument 'het is mijn leven' gaat helaas niet op. Je bent 15, en zolang je niet volwassen bent en onder je moeders toezicht valt heb je naar haar regels te leven. Jammer, maar het is wel zo ;-)

Waarom vind je vriendin het juist zo eng om alleen thuis te zijn? Inderdaad als ze op een logeerkamer slaapt heb je de kans niet dat ze jou 'lastigvalt' en krijgen jullie beide genoeg slaap.