Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mieke93 schreef:JoyCiej007: eerlijk gezegd geloof ik niet dat dit opzettelijk is gebeurd, diegene waarvan ik het paard heb gekocht heeft haar zelf maar een paar maanden gehad en moest weg omdat ze het onderschat had financieel. Zij werkt trouwens heel goed mee om een oplossing te vinden, dus ben er redelijk van overtuigd dat zij hier echt niks van wist. Zij heeft ook van in het begin gezegd dat ze zelf nooit een dierenarts heeft laten komen voor haar.
ik denk dat het fout is gegaan bij de handelaar die per ongelijk de papieren verwisseld heeft, maarja daar is het natuurlijk niet mee opgelost he
dresjoepie schreef:Als het bij het KWPN is gaat het zowiezo een hoop geld kosten Maar ook niet iedereen laat zijn paard op naam zetten Dus het origineel vinden gaat lastig worden ben ik bang Maar wie weet doe een oproep op bokt Wie kent dit paard afst gegevens enz
Anoeska27 schreef:dresjoepie schreef:Als het bij het KWPN is gaat het zowiezo een hoop geld kosten Maar ook niet iedereen laat zijn paard op naam zetten Dus het origineel vinden gaat lastig worden ben ik bang Maar wie weet doe een oproep op bokt Wie kent dit paard afst gegevens enz
Haflingers staan niet ingeschreven bij het KWPN...
hahaha had ik gemist
)