Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

xmichxrocky schreef:ik ben er vroeger elk jaar heen geweest met een vriendinnetje van mij. wij vonden het altijd erg leuk, ook de begeleiding vonden we erg tof.
ik heb ook vaak op beer gereden, maar verder was ik weg van Falkon (volgens mij is die verkocht) was een erg pittig ding, en bokt ook erg vaak, maar was er helemaal weg van haha.
heb daar een erg leuke tijd gehad!

Er werd toen naar mij geroepen dat ik haar echt achter een ander moest houden, maar dat was vrijwel onmogelijk. Desondanks toch een hele leuke ervaring geweest! ambertjuux schreef:Ik rijdt elk jaar wel een paar x op manege elzenhof, hele leuke manege gezellige begeleiding en super paarden! En idd er word ook rekening gehouden met de Duits talige mensen. Het verhaal dat er zomaar uit het niets word gegaloppeerd is absoluut niet waar. Eerst word er gezegd we gaan een stukje draven en dan word er geroepen dat we gaan galopperen.
Maar echt een aanrader deze manege!
Ik kan nu wel gaan zeggen op welke paarden ik heb gereden maar dat zijn er best veel... ik heb het meest op Eveline en Amtam gereden
Heb hier ook voor het eerst op een pony gezeten^^ marieke ze staat er nog steeds
__nina schreef:ambertjuux schreef:Ik rijdt elk jaar wel een paar x op manege elzenhof, hele leuke manege gezellige begeleiding en super paarden! En idd er word ook rekening gehouden met de Duits talige mensen. Het verhaal dat er zomaar uit het niets word gegaloppeerd is absoluut niet waar. Eerst word er gezegd we gaan een stukje draven en dan word er geroepen dat we gaan galopperen.
Maar echt een aanrader deze manege!
Ik kan nu wel gaan zeggen op welke paarden ik heb gereden maar dat zijn er best veel... ik heb het meest op Eveline en Amtam gereden
Heb hier ook voor het eerst op een pony gezeten^^ marieke ze staat er nog steeds
Klopt, ik heb er afgelopen zomer ritten begeleid en we gaan ook niet galopperen voor iedereen het weet. Meestal wordt dit gedaan dat de achterste zijn hand opsteekt als hij/zij het gehoord heeft.
Aaah Marieke is ook echt lief, maar wel een beetje ondeugend![]()
Als je nog vragen hebt, mag je ze altijd stellen.