?Die harde wind en regen! Mijn verzorgpaard Andrew was echt hartstikke druk. Staat meneer te bokken in zijn stal hoor, en met zijn hoofd te zwaaien hij was echt enorm druk. Toen het eindelijk droog was heb ik hem maar in de bak gezet (we hebben op het paarden pensioen geen overdekte bak) gelukkig was Andrew daarna weer rustig. Wat doen jullie op zo'n dag met je paard
?Want gisteren was hij er ook al niet uit geweest (hij staat dag en nacht op land je zou toch zeggen dat hij daaar wel genoeg energie kwijt kan) dus hij moest nu wel wat doen
. Groetjes van Marjolein
hij is kreupel dus ik kan/mag niet rijden! Ik gooi hem dus gewoon los in de bak en ga uit mesten, loop een beetje met hem! en meestal staat ie het weieland en dat vindt ie allemaal wel best!
We zijn wel vroeger dan gepland naar huis gekomen omdat ze sneeuw en ijzel voorspelden en we geen risico wouden lopen.
, zeker niet toen ik daarna al die rustige paardjes braaf hun proefje zag lopen, maar toen de uitslag kwam, viel het reuze mee. Was toch nog 8e van de 17 geworden. Er stond op mijn coupon als algemene opmerking bij de ene jury: paard loopt zeer goed door het lijf en zeer goede impuls. Probeer nog wel aan de gehoorzaamheid te werken! (toch nog 167 punten) en bij de andere jury: compliment dat je er zo goed aan blijft rijden ondanks dat je paard nogal opgewonden is. (156 punten)
Mijn instructrice had grote lol. De man die naast haar stond had gezegd: jee, dat paard kan bewegen. Is zeker nog een jonge hengst dat hij zo opgewonden is!. Karman is 11 en een ruin, maar wel een showpikkie.
!