Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LaLotte schreef:Ik vind dat het eigenlijk zo hoort als de eigenaar wil dat je lessen neemt! Alleen doen heel veel dat helaas niet. Lucky you!
Brainless schreef:LaLotte schreef:Ik vind dat het eigenlijk zo hoort als de eigenaar wil dat je lessen neemt! Alleen doen heel veel dat helaas niet. Lucky you!
Stel; jij vraagt aan mij of jij mijn wedstrijd paard mag komen rijden en ik zeg: "prima, maar dan moet ze wel op ijzers (door mijn HS) en die moet jij betalen", dan zeg jij: Als de eigenaar het paard op ijzers wil en ook nog eens bij zijn HS, moet hij dat maar zelf betalen.....
Shanna schreef:Als de eigenaar eist dat je les krijgt op dat paard van een door de eigenaar gekozen instructie vind ik het niet meer dan normaal dat de eigenaar dat ook betaald.
LaLotte schreef:Ik vind dat het eigenlijk zo hoort als de eigenaar wil dat je lessen neemt! Alleen doen heel veel dat helaas niet. Lucky you!
Amable schreef:Shanna schreef:Als de eigenaar eist dat je les krijgt op dat paard van een door de eigenaar gekozen instructie vind ik het niet meer dan normaal dat de eigenaar dat ook betaald.LaLotte schreef:Ik vind dat het eigenlijk zo hoort als de eigenaar wil dat je lessen neemt! Alleen doen heel veel dat helaas niet. Lucky you!
Nou, ik bied als eigenaar een paard aan en ik verwacht inderdaad dat de ruiter die mijn paard rijdt rijlessen neemt. In principe bij de dezelfde instructrice als waar ik rij, maar in overleg mag het ook bij iemand anders. Maar die lessen ga ik niet betalen, paarden houden is al duur zat en het is vooral ook een investering in jezelf![]()
Neemt niet weg dat het natuurlijk super gaaf is als je op een adresje terecht komt waar een eigenaar zo in je wil investeren!