Hoi ik ga samen met een vriendin pas de deux rijden, nu hadden wij het idee om als minions te gaan (van verschikkelijke ikke) We weten wel al hoe we ons zelf gaan verkleden, maar nog niet hoe we de pony toepasselijk gaan verkleden. Wie heeft er hier een idee voor? Het moet bijpassend zijn natuurlijk bij het thema.
haha ons reserve plan (veel vingerverf ) maar iemand nog andere ideeën?
AmyxDomino
Geplaatst: 21-08-14 20:00
Super leuk! Vriendinnen van mij gingen ook als minions vorig jaar en die hadden voor hun paarden 'dekens' gemaakt met een zadelgat en loopruimte erin! Volgens mij was de deken zwart met het minionlogo aan weerzijden van de kont Zag er heel gaaf uit! Misschien is dat wat?
Leen
Geplaatst: 21-08-14 20:02
En waarom niet helemaal zwart met een zwart-grijs gestreepte sjaal/band om hun nek? Paarden dus als die grote man (geen idee hoe die heet want ik heb de film nooit gezien) en jullie als de minions?
warwick
Geplaatst: 21-08-14 20:06
Kun je er geen eenhoorns van maken. Kan me herinneren dat 1van die kinderen in verschrikkelijke ikke daar zo gek op was
Iejoor
Geplaatst: 21-08-14 20:07
warwick schreef:
Kun je er geen eenhoorns van maken. Kan me herinneren dat 1van die kinderen in verschrikkelijke ikke daar zo gek op was