Wie is er bekend met manege Middenhof ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

zebrapaard0

Wie is er bekend met manege Middenhof ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-14 21:27

Hallo,

wie is er bekend met manege middenhof in Maassluis?
Is het een leuke manege? Voordelen/nadelen?

gemma92

Re: Wie is er bekend met manege Middenhof ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 21:56

Halloo, ik sta er met mn paardje en.we hebben het er erg naar ons zin! Wil je er manege lessen.of neem je een eigen paard mee?

zebrapaard0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-14 22:13

Hee!

Wat leuk! Ik wil manege lessen gaan volgen. Ik heb 6/7 jaar gereden, maar ben er nu sinds 4 jaar mee gestopt en mis het toch wel heel erg. Hoop dat ik het niet te erg verleerd ben, maar ze zullen me daar wel een beetje helpen toch?

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 22:39

Ik sta inmiddels al weer 7 jaar op Middenhof met mijn paard en ook wij hebben het er naar ons zin (hoi Gemma :D ).

Met de manegelessen heb ik niet veel ervaring, wel zie ik al jaren dezelfde mensen rondlopen. Ga er maar vanuit dat die vast niet al die tijd blijven komen als het er niet gezellig is.
De instructeurs zijn in elk geval allemaal aardig, zeker weten dat ze je helpen want je komt uiteindelijk om te leren :)

gemma92

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 22:59

Erna_ schreef:
Ik sta inmiddels al weer 7 jaar op Middenhof met mijn paard en ook wij hebben het er naar ons zin (hoi Gemma :D ).

Met de manegelessen heb ik niet veel ervaring, wel zie ik al jaren dezelfde mensen rondlopen. Ga er maar vanuit dat die vast niet al die tijd blijven komen als het er niet gezellig is.
De instructeurs zijn in elk geval allemaal aardig, zeker weten dat ze je helpen want je komt uiteindelijk om te leren :)

Hee wat toevallig!!
Gezellig is het inderdaad :D

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 23:01

Erna_ schreef:

Ik heb een tijdje gelest hier, ik heb het erg naar mijn zin gehad! De instructeurs zijn inderdaad erg aardig! Heb op deze manege meer geleerd dan op de andere manege waar ik heb gereden :)

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 07:55

TAO -> MA

Silver_Bolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 16:37

Mijn vorige paard staat er nu in Pension, ik ben er 2 keer geweest en ik vond het een mooie manege. Als ik de verhalen hoor worden er ook fijne lessen gegeven.

horsepony1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 17:01

Leuke manege aleen er is een heel gemeen meisje die zich overal mee bemoeit _-:(
maar voor de rest een dikke +:)+ ervoor