Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Al die studenten die alle onderzoeken om de beurt moeten doen.... Nee dank je! Ik ga wel naar Emmeloord als het nodig is.

Ik heb met Wim Bak zijn arts gesproken. Vandaag was Max rechtVOOR kreupel. Snappen jullie het nog.
Bak staat voor een raadsel. Max blijft dit weekend sowiezo nog in Utrecht en Maandag gaan ze hem dan weer rijden. Als hij dan weer rechtsvoor kreupel loopt gaan ze dat been onderzoeken. Misschien dat hij wel zo'n last heeft van dat been dat hij daarom achter zo raar loopt. Ik ga morgen ochtend ff met hem knuffelen en hem lekker poetsen. Zondag is de kliniek gesloten en maandag moet ik werken. Ik heb pas sinds een maand mijn contract daar en moet nu alweer vrij gaan vragen. Oeioeioei.
\ 
Citaat:Op 2001-09-07 09:20, schreef chrico:
Ik hoop voor je dat zij iets vinden waar je verder mee kan. Zelf ben ik niet zo te spreken over Utrecht. Zij hebben die van mij `gezond`verklaard omdat zij zich geen raad wisten met haar. Uiteindelijk zijn wij naar van Schie in wassenaar gegaan en hij zag redelijk snel wat er aan de hand was.
Het is heel vervelend als de paarden niet duidelijk laten zien waar zij last van hebben. Zo is het dan ook moeilijk een diagnose te stellen. Jij ziet en weet zelf dat er wel wat aan de hand is. Veel succes.met hem en