2.5 miljoen voor een paard!

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 16:25

Zoals ik al eerder zei: ik denk ook dat het aan de gekte op een veiling ligt. Sowieso geldt bij alles wat in het economisch handelsverkeer komt: 'wat de gek ervoor geeft'. En op een veiling zit iedereen elkaar maar op te naaien, en bieden ze gewoon door. Zij wilden van te voren het paard al hebben en wisten al dat zij niet de enigen waren. Daar betaal je dan op dat moment naar.
Ik zag nu trouwens ook dat het tweede paard (daarna de duurste dus) voor dik 4 ton van eigenaar is gewisseld. Vind ik ook érg veel geld, maar dat is nog enigzins te overzien, maar dan nog...

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 17:04

als ik het geld had had ik het ook gedaan!
die menssen hebben zoveel geld dat ze van gekheid niet meer
weten wat ze ermee kunnen doen **nu heb ik nog een bankrekening waar best wel wat gestort op mag worden**
rare mensen heb je tegenwoordig he!!!

ik zie mezelf ook al helemaal zitten op zo'n paard, de knoppen zitten er op alleen IK kan ze niet vinden hihiiihiihih dus nee dat paard is nix voor mij die word verziekt en heeft geen grammetje spieren meer op zn lijf want bij mij is het gewoon lekker buiten rijden beetje dresuur (B-Niveau) een beetje springen that's it !!!

Bentuh

Berichten: 3443
Geregistreerd: 27-09-03
Woonplaats: HILLEGOM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 19:16

van zo paard kan je toch geen lol hebben ikke niet hoor

Bentuh

Berichten: 3443
Geregistreerd: 27-09-03
Woonplaats: HILLEGOM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 19:16

van zo paard kan je toch geen lol hebben ikke niet hoor

Fitzroy

Berichten: 25163
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 21:29

Ik gun het die mensen van harte, daar gaat het me helemaal niet om, maar ik zou me niet zo prettig voelen met een paard van 2,5 miljoen op stal.
Ik zou geen oog meer dichtdoen: ze zal toch koliek krijgen Ziek

Dus nee, geen jaloezie, ik zie het meer als een stukje realiteitszin. Ik denk dat je met een paard van een ton ook al aardig ver moet kunnen komen Schijnheilig

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 21:52

Ik zou het heel graag willen hebben. maar net als Fitz zegt............. hemellief ik zou het dier dag in dag uit in de gaten moeten houdne

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 21:54

Maar als je nog een paar miljoen over hebt, dan voel je de pijn van de centen niet als hij dood gaat.
De pijn van het paard missen misschien wel, maar dan maakt niet uit wat hij kost.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 10:37

Dan moet het wel heel erg zijn. 2,5 miljoen is gewoon een krankzinnig bedrag voor een paard, of je nou vele miljoenen bezit, miljarden of niks. En als zo'n beest koliek krijgt... meine gute! Ik zat ook al te denken, straks breekt zo'n paard haar been, wat dan? Krijg je dan ook van die rechtzaken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 11:09

Zo'n duur paard kan ook wat krijgen natuurlijk, maar is dat zuurder dan wanneer een piloot de motoren van die schattige privéjet in de soep draait?? Laui??

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 12:36

Als dat niet mijn persoonlijke minnaar is niet nee. Als ik stiekem met hem aan het fozen ben wel natuurlijk. Want behalve dat het veel geld is, zo'n beest of een vliegtuig, heb je met een beest vaker een emotionele band en daar kan geen geld tegenop.
En als je in de vliegtuigenbizz zit dan kun je je altijd nog voor ogen houden dat er minder mensen dood gaan aan een ongeluk met een vliegtuig dan met een auto (relatief gezien). Dus het was iig geen slechte investering. (hoewel de hele discussie m.i. nu wel redelijk belachelijk wordt, vliegtuigen Wow! Tong uitsteken )

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 15:07

Is eigenlijk te gek voor woorden.
Zou ook helemaal nisk met zo een paard durven te doen, straks breekt ie iets, of raakt ie geblesseerd.
Of word ie gestolen.
Zou niks voor mij zijn z'n paard.
Geef mij maar lekker mijn lieve, niet zo dure knollie, daar ben ik veel blijer met dan met een duur paard!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 15:38

Laui! schreef:
Als dat niet mijn persoonlijke minnaar is niet nee. Als ik stiekem met hem aan het fozen ben wel natuurlijk. Want behalve dat het veel geld is, zo'n beest of een vliegtuig, heb je met een beest vaker een emotionele band en daar kan geen geld tegenop.
En als je in de vliegtuigenbizz zit dan kun je je altijd nog voor ogen houden dat er minder mensen dood gaan aan een ongeluk met een vliegtuig dan met een auto (relatief gezien). Dus het was iig geen slechte investering. (hoewel de hele discussie m.i. nu wel redelijk belachelijk wordt, vliegtuigen Wow! Tong uitsteken )

Je begon er zelf over dat ze voor dat geld beter een vliegtuig hadden kunnen kopen. Misschien hebben de Zwannetjes al een vliegtuig?? Maar dan nog vinden ze het kennelijk leuker om dat paard voor dat geld te kopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 15:40

Joh die van der Zwannetjes voelen dat echt niet in hun portomonnee hoor, wat voor hun 2,5 miljoen is, is voor ons een paar duizend euro!

Ik vind het erg gaaf voor ze, dat het ze gelukt is. Zoals in de strengen te lezen was, waren ze helemaal gek van dat paard. Dus ik wens ze alle geluk van de wereld toe!!!

( maar ben wel een beetje jaloers Haha!)

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 20:15

Een paard is een paard,
hand is ho, schop is go.
Maakt niet uit of het er één van 2500 euro is of 2.500.000,00 is.

Leetje

Berichten: 1228
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 12:16

2,5 miljoen, daar kan ik iets van 1000 haflingers voor kopen Rolleyes (toch als mijn hoofdrekenkunsten mij niet in de steek laten Verward )

Ach ja als hun het er voor over hebben oke, maar ik denk dat ik meer plezier heb met mijn paard, en denk ook dat mijn paarden veel gelukkiger zijn, omdat ze lekker kunnen spelen, dan zulke paarden die waarschijnlijk niks mogen omdat ze misschien wel iets krijgen Frusty

Nee hoor als ik dat geld zou hebben zou ik er wel wat anders mee doen Haha!