2.5 miljoen voor een paard!

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 16:09

Tja, als je nou helemaal stuk bent van het dier en het geld ervoor over hebt... Ik hoop alleen wel voor de merrie dat ze de verwachtingen waar kan maken. Mocht dat niet het geval zijn, dan hoop ik dat de eigenaren ook onthouden dat ze met die prijs geen garanties kregen dat het een topper zal worden - en dat sommige paarden het liefst lekker door het bos kuieren..

ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 16:23

Sjuimpje schreef:
Ik heb nergens gelezen of gehoord dat Patty beweerd heeft met dit paard in de top te willen rijden, wellicht streeft ze dat wel na en dat mag ook. Dat doe ik ook Haha!
Ze hebben in de 1e plaats dat paard gewoon gekocht omdat ze het een gruwelijk mooi dier vonden en omdat het hele voorkomen van dat paard zoveel in hun losmaakte.

Ik heb het programma ook op tv gezien gisteren. Het is wel degelijk de bedoeling met dat paard de top te bereiken. Daarom hebben ze er ook zoveel geld voor betaald!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-03 19:29

Ok, ik ga een duur paard kopen, en dan rij ik zo sjuimpje, Thirza, Katja, etc eraf Haha!

Komt iets meer bij kijken...
Je kan mij wel op Bonfire zetten, maar waarschijnlijk gebeurt er dan bijzonder weinig Haha!

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 19:43

Tjee, wat een geld ja...

Vraag me toch af hoe dat nou voelt, zo'n superduperduur paard onder je kont Verward

Letizia

Berichten: 12153
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 20:05

Ben wel benieuwd naar dit paard, heeft iemand een foto??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 21:03

In de strengen die vandaag is uitgekomen staat een artikel in van de fam. van der Zwan. Het is wel zeker de bedoeling dat Patty vd Zwan het paard gaat uitbrengen in de sport.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 21:10

Pipo schreef:
In de strengen die vandaag is uitgekomen staat een artikel in van de fam. van der Zwan. Het is wel zeker de bedoeling dat Patty vd Zwan het paard gaat uitbrengen in de sport.


Je bent me net voor... Ik heb het stuk met ogen als schoteltjes gelezen. Die mensen hebben geld als water en laten rijkelijk de kraan openstaan Bloos! !!

Ethelate

Berichten: 21123
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 21:55

Ik zou met zo'n paard echt niks durven, veelste bang dat het ook maar iets overkomt.
maargoed, als je het geld hebt, waarom ook niet.

IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 22:10

imker"]
[quote="Pipo schreef:
In de strengen die vandaag is uitgekomen staat een artikel in van de fam. van der Zwan. Het is wel zeker de bedoeling dat Patty vd Zwan het paard gaat uitbrengen in de sport.


Je bent me net voor... Ik heb het stuk met ogen als schoteltjes gelezen. Die mensen hebben geld als water en laten rijkelijk de kraan openstaan Bloos! !!
[/quote]

En hebben ze ook nog een leuke zoon of zo? Willen ze nog een dochter adopteren.... ik ben heel lief hoor!!! Of zou het gewoon helpen als ik ze mijn rekeningnummer doormail?

Het enige wat ik gisteravond kon denken....jemig dat is wel heel erg veel baaltjes stro Knipoog

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 01:47

Ja, ik het het ook gehoord.
Werkelijk belachelijk ! Wie betaald dat nou voor een paard ?
Echt geen haar op mijn hoofd, al heet ik mevrouw Gates, of al is die knol behangen met goud......
2,5 mljn Euro voor een paard ? Nee dat heb ik er niet voor over.
Die zou ik nog niet uit de stal durven halen. (bij wijze van)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 01:56

Als ik het geld zou hebben gehad, had ik het ook gedaan. Alleen was ik er zelf niet opgaan zitten, maar had ik Edward Gal, Remy Bastings, Hans Peter minderhout, Ellen Bontje, Tineke bartels of zoiets gevraagd om de merrie voor me te rijden.

En dan was ik lekker decadent iedere zondag aan de kant gaan kijken op wedstrijd Haha!

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 02:01

Pipo schreef:
En dan was ik lekker decadent iedere zondag aan de kant gaan kijken op wedstrijd Haha!


Dan is voor mij de lol er zo vanaf hoor.
Ik wil een maatje waar ik lekker mee kan rijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 02:02

Ja maar die heb ik al Haha!

En daarnaast wil ik wel genieten van het grote gebeuren, en helemaal als eigenaar. Dat soort paarden moet jezelf niet opgaan zitten, maar een prof opzetten, dan heb je er veel meer pret van. En embryotransplantatie.........

Ja ik zou het wel weten Haha!

Kocht lekker een bospony voor mijzelf Haha!

Fitzroy

Berichten: 25163
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 02:38

Ik zou echt nooit een paard van dat bedrag kopen. Heb het laatst bij ons op stal ook weer gezien: 1 koliekaanval en het kan over zijn.
Daar gaat je goede geld.

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 03:00

jah ik heb het ook gezien .
wat sommige mensen niet over hebben voor een pard Scheve mond Verward
maarjah als je het geld heb waarom nie Schijnheilig Clown

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 09:11

Als het gaat klikken tussen die twee dan is het een hele mooie aanwinst voor Nederland toch. Ik vond ze in het artikel in idS sympatiek overkomen. Ik hoop van harte dat het allemaal gaat zoals ze voor ogen hebben en dat Poetin over een aantal jaren voor NL uitkomt. Misschien kunnen we dit superpaard binnenkort wel op de nationale wedstrijden bewonderen Kwijl .

Je moet als ruiter/amazone overigens wel lef (of zeer groot relativeringsvermogen) hebben om zelf op zo'n superpaard te gaan rijden/uitkomen. Je zal ze de kost moeten geven die aan de kant staan te gniffelen bij iedere misstap die het paard maakt.

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 19:07

tja, maar je hebt er wel wat voor!!!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-03 20:44

zolang je het er niet uit kan rijden/fokken heb je er niks aan cynthia, en als ie morgen dood ligt ook niet.
Vraag me nog steeds af WAT er zo bijzonder is aan Poetin, maar dat zal wel aan mijn gebrekkige kennis van rijpaarden en dressuur liggen. Tja, vond het een leuk paard om te zien, wat er top en top verzorgt uit ziet, maar verder bijzonder? Neuh... (heb haar ook niet in beweging gezien)

verootjoo
Berichten: 35670
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 21:19

ik vond het niet eens zo'n heel bijzonder mooi paard, tuurlijk zag hij er leuk uit, maar er zijn wel meer paarden echt 'knap' voor minder geld.

Marjolein

Berichten: 11642
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 01:43

Pipo schreef:
Ja maar die heb ik al Haha!

En daarnaast wil ik wel genieten van het grote gebeuren, en helemaal als eigenaar. Dat soort paarden moet jezelf niet opgaan zitten, maar een prof opzetten, dan heb je er veel meer pret van. En embryotransplantatie.........


Ach daarvoor zitten ze al in het syndicaat van Jazz (en van nog een ander paard) eerst een paar jaar de eigenaar uithangen en dan nu gaan bewijzen dat ook jij een beetje kan meehobbelen.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 02:25

Marjolein schreef:
Ach daarvoor zitten ze al in het syndicaat van Jazz (en van nog een ander paard)

> Patser
(Het andere syndicaat paard)

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 02:27

verootjoo schreef:
ik vond het niet eens zo'n heel bijzonder mooi paard, tuurlijk zag hij er leuk uit, maar er zijn wel meer paarden echt 'knap' voor minder geld.


Yep, de mijne ! whahaha..... Voor veeeeeel minder geld ! Haha!

Ethelate

Berichten: 21123
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 16:25

Gister een stuk van op tv gezien, en mijn moeder zo"Vind Mabel veel mooier hoor, zelfde aftekeningen, maar Mabel is mooier hoor"

Dus, wie biedt Tong uitsteken

germie

Berichten: 26071
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 17:55

Als ik zo'n paard had ging ik er lekker zelf op rijden en mee starten. Had ik ook geld zat om goed les te betalen.

Succes is nog steeds deels te koop.

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 18:50

verootjoo schreef:
ik vond het niet eens zo'n heel bijzonder mooi paard, tuurlijk zag hij er leuk uit, maar er zijn wel meer paarden echt 'knap' voor minder geld.


Vond ik dus ook, er zijn veel mooier paarden die niet eens een miljoen kosten.
Ik vond die nek echt lelijk Scheve mond heel kort, maar wel dik.