Mijn naam is Femke en ik ben 18 jaar oud. Ik volg momenteel 7 jaar lessen op een manege. Sinds een paar maandjes heb ik een verzorgpaardje welke ik ook berijdt ( haflinger). Ik zit erover te denken om te stoppen met manege lessen omdat ik voor mijn gevoel niet veel meer leer. Heeft er iemand tips of leuke ideeën wat ik zou kunnen gaan doen i.p.v. de manege, rondom omgeving Amersfoort.
Ik weet niks in de omgeving Amersfoort, maar ik rij nu op een klein stalletje met 6 paarden waar de eigenaresse privélessen geeft op haar eigen paarden Echt 100x meer geleerd dan op de manege
denisesilver
Geplaatst: 20-07-14 21:09
Misschien als het mag bij een ponyclub de lessen en activiteiten meedoen
Xrachelle
Geplaatst: 20-07-14 21:10
ik ben werd er ook gek van maar kreeg eigen pony anders had ik met verzorgpony priveles genomen
Wat is je doel met je verzorgpaard? Krijg je met dat paard de manegelessen? Waar staat het paard?
Als het kan, zou ik lid worden van de leukste rijvereniging van Amersfoort en omstreken, de Eemruiters in Hoogland, en daar lekker gaan lessen. Eventueel ook wedstrijden gaan rijden als je dat wilt en het mogelijk is! Heel gezellig is het bij ons!
Zijn westernlessen geen optie? Is ook weer eens iets anders. Een keer in de week ergens op een manege met lespony/lespaard. Ik rijdt zelf nu ook al bijna 7 jaar en krijg van de zomer een westernproefles, mag eventueel dan van mijn ouders overstappen.