kunnen jullie mij helpen ?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mell2000

kunnen jullie mij helpen ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-14 18:57

ik heb een klein probleem en weet niet wat ik moet doen
we beginnen maar bij het begin

ik werd gevraagd om 2 shetlanders minimaal 1 x in de week te poetsen daar zei ik geen nee op samen met me vriendin begon ik er 2 jaar geleden mee ik was blij dat ik een verzorg shet had ik ging elke week poetsen maar naar een jaar was ik poetsen zat en wou ik er meer mee gaan doen ze waren niet verkeersmak zei de eigenaar en zouden gaan steigeren en rennen als ze auto's zagen ik mocht het niet proberen voor mijn veiligheid toen ben ik maar in de wei gaan rondjes lopen vond ik ook saai toen ging ik dingen proberen en proberen te longeren hij deed heel gemeen hij had de eigenaar al een keer over straat heen geslurt maar ik rij al 9 jaar paard dus ben niet zo maar bang en nu als ik iets probeer bij hem gaat die ze oren plat in de nek liggen en wilt hij tegen me op steigeren en dan loop je veder dan gaat die me aanvallen en trappen en zodra dat ik een tik geef worden ze nog gemeener die van vriendin die trapt haar ook ik weet gewoon niet wat ik moet doen ze doen echt heel gemeen en ik kan er gewoon niks mee ik ga er bijna niet meer heen want ik ga er niet met plezier naar toe ik wou het toch ff aan jullie vragen wat zouden jullie doen zou ik stoppen of niet

ik hoop dat jullie me kunnen helpen aan dit probleem !!!

alvast bedankt

felintje

Re: kunnen jullie mij helpen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 18:59

Wat zegt de eigenaar hiervan ?
Blijkbaar hebben de pony's geen respect voor jullie.
Misschien is het niet verkeerd om met de eigenaar te praten, en evt grondwerk met goede begeleiding te doen.

Karin92

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 19:01

Ik ga even temmen want dit topic hoort niet op dit forum thuis maar op een ander onderdeel van bokt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 19:02

Je verhaal is moeilijk te lezen omdat er geen leestekens in staan.

Maar wat ik er van begrijp is dat je verzorgshet je aanvalt als je iets met hem wilt gaan doen zoals buiten wandelen waar hij het niet mee eens is.

Bij deze zou ik zeggen dat je er een volwassene bij moet halen die er verstand van heeft en die weet hoe ze met dit soort pony's om moet gaan. Niet zelf gaan klooien, want je weet nooit wat de gevolgen uiteindelijk kunnen zijn..

mell2000

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-14 19:03

fresley schreef:
Je verhaal is moeilijk te lezen omdat er geen leestekens in staan.

Maar wat ik er van begrijp is dat je verzorgshet je aanvalt als je iets met hem wilt gaan doen zoals buiten wandelen waar hij het niet mee eens is.

Bij deze zou ik zeggen dat je er een volwassene bij moet halen die er verstand van heeft en die weet hoe ze met dit soort pony's om moet gaan. Niet zelf gaan klooien, want je weet nooit wat de gevolgen uiteindelijk kunnen zijn..

ja klopt de eigenaar wilt dat dus niet

mell2000

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-14 19:04

felintje schreef:
Wat zegt de eigenaar hiervan ?
Blijkbaar hebben de pony's geen respect voor jullie.
Misschien is het niet verkeerd om met de eigenaar te praten, en evt grondwerk met goede begeleiding te doen.

de eigenaar kijkt niet naar de pony,s maar ga het met der wel even over hebben

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 19:04

Dan er mee stoppen, kiezen voor je eigen veiligheid.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 19:26

FZ=> VP