Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Moonlight17 schreef:Sorry maar vindt je verhaal vrij onduidelijk.
Met wat ik er nu van op kan maken zou ik dit zeggen.
Je hebt toch geen eigen paard zover is begrijp, dus waarom zou je op deze manege blijven als je een verzorgpaard krijgen waar je 10x meer van kan leren als op de manege paarden waar je nu rijdt.

Wel zit er een groot verschil tussen verzorgpaarden en een eigen paard. Ik vind het verstandig om eerst een verzorgpony gehad te hebben en daarna er pas aan te beginnen. Van verzorgpaarden kan je veel leren. Voor al hoe het wel en niet moet heb ik ervan geleerd. Skittlez schreef:Moonlight17 schreef:Sorry maar vindt je verhaal vrij onduidelijk.
Met wat ik er nu van op kan maken zou ik dit zeggen.
Je hebt toch geen eigen paard zover is begrijp, dus waarom zou je op deze manege blijven als je een verzorgpaard krijgen waar je 10x meer van kan leren als op de manege paarden waar je nu rijdt.
Dat is wel zo..
Breghje schreef:Ik kan er ook niet zo heel veel uit halen, want heb je nu een verzorgpaard op je manege, of rijd je op een manegepaard? Bijna elke manege heeft de optie om een eigen paard te stallen, dus daar zou ik alleen naar kijken hoe het is als het daadwerkelijk aan de orde is.
En wat Moonlight zegt, van een verzorgpaard kan je héél veel meer leren dan van een manegepaard, al zal je wel moeten investeren in lessen oid, ligt aan de aard van het verzorgpaard en aan het niveau van je ervaring.

Skittlez schreef:Breghje schreef:Ik kan er ook niet zo heel veel uit halen, want heb je nu een verzorgpaard op je manege, of rijd je op een manegepaard? Bijna elke manege heeft de optie om een eigen paard te stallen, dus daar zou ik alleen naar kijken hoe het is als het daadwerkelijk aan de orde is.
En wat Moonlight zegt, van een verzorgpaard kan je héél veel meer leren dan van een manegepaard, al zal je wel moeten investeren in lessen oid, ligt aan de aard van het verzorgpaard en aan het niveau van je ervaring.
Manegepaard, ik ga naar de 2e licht gevorderd.
met een verzorgpaard meestal niks of een kleine bijdrage.