Sommige mensen met hun paard... Grrr..

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 20:04

wat jij nu zegt zou ik dus echt niet kunnen!
dan krijgt ie helemaal geen aandacht meer
Kan je ze niet subtiel overtuigen dat ze verkopen mischien beter is?

en welke idioot gaat een uur voor iemand anders staan uitmesten? Scheve mond

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-03 20:39

Hij staat toch op de wei, dus hij zal er echt niet mee zitten of hij gereden wordt of niet. Naast hem doe ik ook nog bijna elke dag 4 andere paarden dus ik kan al mijn tijd hard gebruiken. Dan ga ik echt niet voor niks een pony doen wat toch geen nut heeft.

Een van de paarden wordt verkocht kwamen ze gister vertellen en als ze niet snel meer op die pony lette verkocht haar moeder ook die andere.

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 09:57

Ja precies het is graag of niet! Als die mensen zo ondankbaar zijn, geen tijd meer insteken je hebt al harstikke veel moeite gedaan. Ze krijgt nog wel spijt.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 10:58

berijd dat paard niet voor die klootzakken van mensen maar doe het voor het paard. Dan is het alsnog dankbaar werk.

MelodyT

Berichten: 3246
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 12:34

Wat een ondankbare mensen zeg...ik zou blij zijn als iemand mn paard ff manieren bij zou kunnen brengen(als ie dat nodig had)hier kan ik ook erg boos om worden.ik rij zelf paarden voor een handelaar en iedere x als er een beetje moeilijk pony bij zit komt ie kijken...

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 13:07

Okkie1 schreef:
Een van de paarden wordt verkocht kwamen ze gister vertellen en als ze niet snel meer op die pony lette verkocht haar moeder ook die andere.


Eens kijken hoe lang het deze keer duurt. De vorgie keer hebben ze het paard ook weer snel terug gekocht, omdat dochterlief iedere keer moest huilen als ze het paardje zag.

DromenLies
Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 16:47

tenminste haar moeder die er nog iets van zegt maar mensen die hun paarden verwaarlozen vind ik echt verschrikkelijk

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-03 17:05

Mikkie"]
[quote="Okkie1 schreef:
Een van de paarden wordt verkocht kwamen ze gister vertellen en als ze niet snel meer op die pony lette verkocht haar moeder ook die andere.


Eens kijken hoe lang het deze keer duurt. De vorgie keer hebben ze het paard ook weer snel terug gekocht, omdat dochterlief iedere keer moest huilen als ze het paardje zag.
[/quote]

Nou, Natasha is nog altijd van ons. Ze hebben haar min of meer gehuurd. Ze zouden de wei betalen tot ze haar zouden kopen. Nu is ze dus weer helemaal van ons, we hebben al een stal klaar gemaakt en we beginnen een dezer dagen weer met haar te rijden voor de handel.

Ik ga dus niet weer dat paardje rijden aangezien we met die mensen hebben afgesproken ze zou het zelf doen en laten zien dat ze het er wel voor over had om elke dag zelf te komen en te rijden. Nu is ze hier, maar ze doet er niks mee. Ik ben blij voor dat dier dat hij tenminste nog op de wei komt!