Manen trekken of lang laten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Margadi

Manen trekken of lang laten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-14 18:59

Hoiii ik was even benieuwdd .. Wat vinden jullie mooier en gebruik je bij je eigen paard trek jij zijn/haar manen of laat je ze lekker lang groeien ik trok ze eerst maar laat ze nu lang groeien +:)+ +:)+

Nina1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 19:03

Verschilt per paard. Ik heb een kwpn'er en trek ze, maar bij een haflinger of shetlander bijvoorbeeld zie ik ze liever lang.

Margadi

Re: Manen trekken of lang laten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-14 19:07

oke haha ja ik vind lange manen heel mooi bij friezen en zoals je ookal zei bij haflinger . ik zelf heb een koffievos waarvan ik ze nu lang laat groeien. mijn schimmel en shetlanders manen heb ik altijd al lang gelaten

kensin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 19:41

probeer de manen van mijn welsh te laten groeien, maar helaas was mijn verzorgster niet zo voorzichtig en hield hij maar een dun plukje over, heb ze kort geknipt en begin weer opnieuw..

Margadi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-14 19:55

kensin schreef:
probeer de manen van mijn welsh te laten groeien, maar helaas was mijn verzorgster niet zo voorzichtig en hield hij maar een dun plukje over, heb ze kort geknipt en begin weer opnieuw..

Zelfde verhaal bij mij maar dan niet bij de verzorgster maar bij de vorig eigenaar :')

Naranga

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 20:45

Bij mijn kwpn ruin laat ik ze groeien, hij kan het goed hebben. Bij mijn merrie hou ik ze kort. Normaal zou ik trekken maar zij heeft zo weinig manen dat ik ze knip, is wel even een week of 2 lelijk, maar dan blijft er tenminste wat van over..

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 22:51

VSW -> YRT