Ik moet wegens een blessure elke dag buiten stappen en ook kleine stukjes draven, Maar sinds vorige week wil ze de laan niet meer af of moeilijk maar ze stelt zich gewoon aan omdat ze terug wil.
Maar je kan doen wat je wil of ze gaat steigeren bokken, of achteruit lopen zodat ze bijna de sloot in loopt. Nu heeft ze een paar dagen der zin gekregen omdat we dachten het zal wel aan het weer liggen(de wind in de kont). Maar vandaag was het natuurlijk zulk mooi weer en het begon al op het laantje maar gelukkig liep ze door. We waren net op de weg(gelukkig geen drukke weg misschien dat er 5 auto;s per half uur over heen rijden) toen waren we op de helft en ja hoor toen begon ze weer.
Nu had ik zoiets nu ga ik het winnen ook. Heb ik eerst nog een kwartier erop gezetten maar telkens maar gen doen. Toen werd ik zo boos ik ben er af gestapt. Heb der ff een paar goeie flinke knallen met me zweep gegeven

Ik was terug op stal heb ik het verhaal aan de eigenaar vertelt zegt ie zo ja ze heeft weleens een harde hand nodig. Owh vandaar dat Karlijn(een meisje die melissa 1 keer per week doet) maandag in de bak ging rijden(wat ze helemaal niet mag met der been)
nou dit was het
Groetjes Amanda