Mijn 2 paarden staan op een stal samen met nog 5 andere paarden (eigenaren).
In de zomer staan zij 24/7 buiten, dat is natuurlijk heel lekker voor ze.
Maar nu sinds 2/3 weken, komt er steeds een man (met auto) aan de achterkant van de wei.
Volgens mijn stalgenoten roept hij duidelijk 1 van mijn paarden (staan met zijn 2en in 1 wei), zelf heb ik hem maar 1 keer gezien toen ik in de wei bezig was.
Ik dacht toen dat hij in de boomgaard aan het werk was, dus geen aandacht aan besteed.
Nu schijnt hij dus al meerdere keren te hebben geroepen naar mijn paard, en ik vind het eigenlijk wel een beetje eng. Het kan natuurlijk zijn dat de man een paardengek is en een nieuwsgierig jong paard is dan natuurlijk best leuk. Maar straks is het 1 of andere vent die weet ik het wat doet 's nachts. Zeker nu met die mishandelingen en diefstallen en enge dingen.
Iedereen houdt het wel in de gaten, maar er is niet altijd iemand. We gaan nu het nummerbord noteren en evt. doorgeven aan de politie, maar ik denk niet dat die veel kunnen doen.
Is er nog iets wat we kunnen doen? Aanspreken gaat lastig, hij rijdt weg zodra hij iemand ziet.
Voor de duidelijkheid even een plattegrond in elkaar geflanst;

Vanaf de stal is de wei niet te zien, de man staat op het grijze stuk, dat hoort niet bij de boerderij.
Als iemand weet wat we kunnen doen, laat het weten aub!

Je zal je al heel wat meer opgelucht voelen wanneer je ziet wat voor een persoon het precies is.
?