Er kunnen bom-proof pony's van 7 zijn. Maar ook hittepetitjes van 25!
Dus echt kijken naar de pony zelf
Is het voor een eigen pony? Of les? In de les kun je je instructeur/instructrice goed vragen! Voor een eigen kun je ook altijd iemand meenemen die weet hoe je rijdt
rapunzelx
Geplaatst: 26-05-14 20:58
Als je nog niet zo goed kan rijden en snel bang bent zou ik nog niet aan een eigen pony beginnen..
horselovee30
Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-14 20:58
oke dankje
laraxXxemma
Geplaatst: 26-05-14 20:58
De leeftijd hoeft niet uit te maken. Ga gewoon opzoek naar een rustig bomproof paardje. Oudere paardjes zijn vaak rustiger, maar dit hoeft absoluut niet
Kun je niet beginnen met een pony op de manege verzorgen Dan zie je ook even wat er allemaal bijhoort.
Een pony is niet zomaar makkelijk even gekocht. Er zit nog een boel bij! (voer, waar komt hij te staan.. liefst bij een soortgenootje, ken je een hoefsmid in de buurt, blijf je lessen (heel handig))
ik heb al les 3 x in de week. maar krijg een eigen pony rij nu op die van een vriendin. niet echt verzorg maar mag wel komen wanneer ik wil.
Claudxx
Geplaatst: 26-05-14 21:06
Ik heb ook op mijn eigen pony leren rijden, gaat stukken sneller dan op de manege
De meeste beginnende mensen die ik ken zoeken naar een pony vanaf 12 jaar. Niet per se omdat ze dan rustig zijn, maar ze kennen al heel veel dus kan je er veel van leren.