Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Niet aan denken!
En als je ze straks hebt goed gaan inlopen, hond uitlaten etc. Ik had in het begin echt blauwe wreven door de laarzen, nu kan ik niet meer zonder
leeneliefje schreef:waaah leuk! Lekker allemaal setjes, rijbroeken, etc etc zoeken op divoza die er mooi bij zullen gaan staanEn als je ze straks hebt goed gaan inlopen, hond uitlaten etc. Ik had in het begin echt blauwe wreven door de laarzen, nu kan ik niet meer zonder
Liess__ schreef:Misschien heb je geluk, bij mij zeiden ze ook 6 weken. Had ze 22 november laten aanmeten, 20 december bericht dat ik ze op kon halen in het filiaal![]()
Succes met wachten! Welke heb je besteld?
maar daar ga ik maar niet teveel op rekenen want dan zit ik over 2 weken al de hele dag naar mn telefoon te staren. En t probleem is ook nog dat ik er niet zeker van ben of mn oude laarzen het tot die tijd dat mn nieuwe er zijn t gaan halen, maar ja dat zien we dan wel weer.
Bizzybijtje schreef:leeneliefje schreef:waaah leuk! Lekker allemaal setjes, rijbroeken, etc etc zoeken op divoza die er mooi bij zullen gaan staanEn als je ze straks hebt goed gaan inlopen, hond uitlaten etc. Ik had in het begin echt blauwe wreven door de laarzen, nu kan ik niet meer zonder
Rijlaarzen enkel mee rijden, nooit inlopen!! Tot die tijd gewoon wachten TS
mrie schreef:Ademhalen en eten....

Bizzybijtje schreef:Als je er mee gaat lopen komen er vouwen in die je niet wil hebben. Daar kunnen ze echt heel lelijk van worden en de levensduur wordt er niet langer op! Mijn laarzen gaan echt aan voordat ik het hoofdstel aan doe en uit nadat ik het hoofdstel uit heb gedaan.
Liess__ schreef:Waar heb je ze besteld?
Ik had ze besteld bij divoza en had gevraagd of ze me wilde bellen. Heel toevallig keek ik op 21 december in mijn mailbox (gebruik die nooit, wist ook niet dat ze mijn email hadden) en hadden ze gemaild ipv gebeld
leeneliefje schreef:Bizzybijtje schreef:Als je er mee gaat lopen komen er vouwen in die je niet wil hebben. Daar kunnen ze echt heel lelijk van worden en de levensduur wordt er niet langer op! Mijn laarzen gaan echt aan voordat ik het hoofdstel aan doe en uit nadat ik het hoofdstel uit heb gedaan.
Ik weet alleen wel dat traplopen heel slecht is. Op zich is er nu niks mis met mijn laarzen, heb er overigens wel ritsen in laten zetten. Maar dat zal er niks mee te maken hebben dat mijn kuiten niet zo slank meer zijn.
Maar veel lopen is op zich al slecht voor rijlaarzen hoor, echt waar. Bizzybijtje schreef:Traplopen al helemaalMaar veel lopen is op zich al slecht voor rijlaarzen hoor, echt waar.
komt helaas alleen niet heel vaak voor.. Maar dat doe ik eigenlijk bij al m'n nieuwe spullen.