Wachten; hoe pak ik het aan?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anudi

Wachten; hoe pak ik het aan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-14 18:47

Ik moet zes weken wachten op mijn petrie laarzen, er zijn nu bijna twee weken voorbij en ik word er nu al helemaal gek van, IK WIL ZE NU HEBBEN! heb al geen lipica's genomen omdat ik wist dat ik dat echt niet ging overleven.. dus mijn vraag aan jullie; hoe pak jij het aan als je ergens lang op moet wachten? Kom maar op met de tips! :D

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Wachten; hoe pak ik het aan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 19:33

RUI -> PP

isawessels00

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 19:55

wahahah. er niet meer aan denken!

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 19:56

Gewoon wachten :') Niet aan denken!

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 19:59

Veel succes ts! :(:)

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 20:02

waaah leuk! Lekker allemaal setjes, rijbroeken, etc etc zoeken op divoza die er mooi bij zullen gaan staan :)) En als je ze straks hebt goed gaan inlopen, hond uitlaten etc. Ik had in het begin echt blauwe wreven door de laarzen, nu kan ik niet meer zonder :)

Liess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 20:09

Misschien heb je geluk, bij mij zeiden ze ook 6 weken. Had ze 22 november laten aanmeten, 20 december bericht dat ik ze op kon halen in het filiaal :D

Succes met wachten! Welke heb je besteld?

WannabeAnky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 20:10

Geduld is een schone zaak haha! Gewoon leuke dingen gaan doen, veel naar de paarden, leuke andere dingen uitzoeken, dan is de tijd zo om!

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 20:11

Ademhalen en eten....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 20:12

leeneliefje schreef:
waaah leuk! Lekker allemaal setjes, rijbroeken, etc etc zoeken op divoza die er mooi bij zullen gaan staan :)) En als je ze straks hebt goed gaan inlopen, hond uitlaten etc. Ik had in het begin echt blauwe wreven door de laarzen, nu kan ik niet meer zonder :)

Rijlaarzen enkel mee rijden, nooit inlopen!! Tot die tijd gewoon wachten TS :D

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 20:15

:')

LinaxLina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 20:16

Jezelf afleiden (Paarden, Vrienden, Wandelen, fietsen ect) :)

Anudi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-14 20:24

Liess__ schreef:
Misschien heb je geluk, bij mij zeiden ze ook 6 weken. Had ze 22 november laten aanmeten, 20 december bericht dat ik ze op kon halen in het filiaal :D

Succes met wachten! Welke heb je besteld?

Petrie Athene in t zwart! Heb heel lang getwijfeld tussen de Athene en de Leeds, maar het zijn uiteindelijk toch de Athenes geworden omdat ik de Leeds een beetje een te standaard laars vond voor die prijs.

Nordsvensk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 20:26

Nog 4 weken.. Probeer maar afleiding te zoeken :')

Anudi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-14 20:43

@lies ik hoop trouwens dat ik net zo'n geluk heb als jij. :) maar daar ga ik maar niet teveel op rekenen want dan zit ik over 2 weken al de hele dag naar mn telefoon te staren. En t probleem is ook nog dat ik er niet zeker van ben of mn oude laarzen het tot die tijd dat mn nieuwe er zijn t gaan halen, maar ja dat zien we dan wel weer. :P

Mellanca

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 20:45

Ik had de mijne al na een kleine 2 weken. Ging echt snel. Dus kan eerder zijn dat je verwacht :)

Liess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 20:47

Waar heb je ze besteld?

Ik had ze besteld bij divoza en had gevraagd of ze me wilde bellen. Heel toevallig keek ik op 21 december in mijn mailbox (gebruik die nooit, wist ook niet dat ze mijn email hadden) en hadden ze gemaild ipv gebeld :D

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 21:52

Bizzybijtje schreef:
leeneliefje schreef:

Rijlaarzen enkel mee rijden, nooit inlopen!! Tot die tijd gewoon wachten TS :D

Oh schandalig hebben ze mij verteld in de Ruitersportzaak :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 21:53

Als je er mee gaat lopen komen er vouwen in die je niet wil hebben. Daar kunnen ze echt heel lelijk van worden en de levensduur wordt er niet langer op! Mijn laarzen gaan echt aan voordat ik het hoofdstel aan doe en uit nadat ik het hoofdstel uit heb gedaan.

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 21:55

mrie schreef:
Ademhalen en eten....

Slapen is ook wel handig :+

Nee even serieus, gewoon wachten. Als je inderdaad geluk hebt krijg je ze nog wel eerder ;)
Lopen indd niet te veel doen(liefst alleen van poetsplaats naar bak of dat nog niet eens, aandoen en opstappen ;)
Anders krijg je er lelijke vouwen en scheuren in en zakken ze onnodig ver in.
Gewoon 'inrijden' en niet inlopen!

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 21:56

Bizzybijtje schreef:
Als je er mee gaat lopen komen er vouwen in die je niet wil hebben. Daar kunnen ze echt heel lelijk van worden en de levensduur wordt er niet langer op! Mijn laarzen gaan echt aan voordat ik het hoofdstel aan doe en uit nadat ik het hoofdstel uit heb gedaan.

Ik weet alleen wel dat traplopen heel slecht is. Op zich is er nu niks mis met mijn laarzen, heb er overigens wel ritsen in laten zetten. Maar dat zal er niks mee te maken hebben dat mijn kuiten niet zo slank meer zijn. :+

Anudi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-14 22:07

Liess__ schreef:
Waar heb je ze besteld?

Ik had ze besteld bij divoza en had gevraagd of ze me wilde bellen. Heel toevallig keek ik op 21 december in mijn mailbox (gebruik die nooit, wist ook niet dat ze mijn email hadden) en hadden ze gemaild ipv gebeld :D

Ik heb ze ook bij divoza besteld en ze zouden me idd bellen zodra ze binnen waren. Dat wordt dus ook mn mail checken. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 22:10

leeneliefje schreef:
Bizzybijtje schreef:

Ik weet alleen wel dat traplopen heel slecht is. Op zich is er nu niks mis met mijn laarzen, heb er overigens wel ritsen in laten zetten. Maar dat zal er niks mee te maken hebben dat mijn kuiten niet zo slank meer zijn. :+

Traplopen al helemaal :D Maar veel lopen is op zich al slecht voor rijlaarzen hoor, echt waar.

Anudi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-14 08:09

Bizzybijtje schreef:
Traplopen al helemaal :D Maar veel lopen is op zich al slecht voor rijlaarzen hoor, echt waar.

Klopt helemaal. Ik vind het altijd een goede smoes om veel te gaan rijden doordat ik nieuwe laarzen heb. Kan ik even al m'n schoolwerk laten liggen. :D komt helaas alleen niet heel vaak voor.. Maar dat doe ik eigenlijk bij al m'n nieuwe spullen. :P

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 10:55