[Hee Ik heb een fjord van bijna 5. Ik ben nu de basis dingen met hem aan het doen! Maar afentoe een sprongetje vindt hij heel leuk! Alleen hij tilt vaak z'n achterbenen niet helemaal omhoog op! (Gaat wel steeds beter!). Ik vraag me daarom af war handig is om hem bescherming te geven om z'n benen. Zo ja wat zou dan handig zijn en wat is een goede maar voor een "echt" fjord?
Alvast bedankt!
Laatst bijgewerkt door Iris82 op 05-05-14 10:29, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Aangeboden spullen uit OP verwijderd.
mijn fjord doet hetzelfde, gaat ook steeds beter nu, maar tilt ook nog steeds niet altijd haar voeten goed op. Ik rij nu al een tijdje met springschoenen zodat ze toch bescherming heeft en haar hoeven niet kan beschadigen. voor heb ik ook peesjes. achter heb ik strijklappen maar dat is meer voor het geval om schuring van de benen tegen elkaar te verkomen.
Gewoon simpele (waarschijnlijk maat cob) peesjes/strijklappen. Je zou voor het springen evt. ook naar peesjes kunnen kijken die rondom het been gaan, en simpele hoefschoenen. Maar waar je denk ik nog veel meer baat bij zou hebben is de achterhand van je fjord goed trainen zodat ie die makkelijker meeneemt over de sprong!