Dinsdag avond, ik lag in bed (met telefoon
) en mijn vriendin (I)vertelde dat ze opzoek was naar een vp. En of ik dat samen met haar wilde gaan doen! ik was helemaal verbaasd, want we hadden net een heftige ruzie enz... achter de rug, en komt zij na bijna een half jaar naar me toe of ik ook een vp wilde?
Ik helemaal happy dat we weer contact hadden (ik had haar eigenlijk best wel gemist...) maar ik wist zo ongeveer zeker dat het niet zou mogen van mijn ouders. Ik zit niet op les, (ik kan wel aardig paardrijden) mag geen eigen pony, en mocht ook geen vp zoeken. Ik vertelde woensdag avond aan mijn ouders dat I samen met mij een vp wilde zoeken. En tot mijn grote verbazing mocht het!!!
Jeetje ik heb het 3 keer nagevraagd, telkens weer een 'ja, als het maar niet ten koste van school gaat'. Ik heb daar echt met tranen in mijn ogen gestaan, vol ongeloof
Die dag erna hebben I en ik 3 uur lang gefietst, (
?) de hele omgeving af naar pony's zoeken. Ik heb er echt zoveel voor over! En ja hoor, aan het einde kwamen we een kleine zwarte (waarschijnlijk een Welsh) en een grote bruine tegen. I en ik keken elkaar aan, en volgens mij dachten we precies hetzelfde. We zijn erachter gekomen van wie ze zijn, maar ik mocht niet aanbellen en ook geen briefje ophangen.
maar ik geef natuurlijk niet op! ik heb heel internet afgezocht naar die naam, helaas ben ik er niet veel wijzer van geworden... Nouja dit is waar we nu zijn, ik dacht dat het misschien leuk was dat jullie kunnen volgen en natuurlijk tips geven! (waar moeten we op letten enz...)alvast bedankt!

we passen er nog wel op, we zijn allebei niet heel groot en die Welsh oogt best wel groot.