Nevada leeft niet meer!!!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karina

Berichten: 1438
Geregistreerd: 31-08-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 09:15

Het lijkt erop dat dit een zeer misplaatste vorm Boos! van aandachttrekkerij is, heel jammer. De dames hebben inderdaad wel heel opvallend dezelfde manier van schrijven ook. En het verhaal rammelt aan alle kanten.

Kitty

Berichten: 7699
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 11:13

Dus als ik het goed begrijp, wordt er een zielig verhaal opgehangen door een persoon. Vanaf dezelfde computer wordt de persoon die het zielige verhaal heeft geschreven verdedigd door een zogenaamde vriendin.

Tsss.... aandachttrekkerij.

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 12:31

Ik moet hier van Misselijk Misselijk Misselijk

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 12:32

daar lijkt het zeer sterk op, de dames zouden bovendien gezien hun werk e.d. ook meerderjarig zijn maar als je hun verhalen leest lijkt het op verhalen van een puber, erg kinderachtig.
Ik vind het erg jammer dat op bokt dit soort mensen dus kunnen voorkomen. Jammer Jammer Jammer.
Dus dames, daar het er zeer op lijkt, denk ik dat het beter is dat jullie hier mee ophouden, voor mensen die twijfelen, lees alles nog maar eens goed door, de verhalen rammelen aan alle kanten.
Groetjes,

Geral (Amanda)

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 12:36

btw nog ff, zie profiel ange, ze schrijft dat ze Z1 loopt en volgende maand Z2 gaat starten, dit rammelt al, dan Daantje is een grand prix paard met haar als amazone, ik ken alle grand prix paarden, met berijders van zeker de laatste 20 jaar, dit rammelt volgens mij ook.
'Wie loopt (!!!!) er nou Z1
doei doei
Geral (Amanda)

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 20:43

Belachelijk wat een onzin zeg. Dit noem ik spelen met andermans emoties. Eerst een foto van Grelo plaatsen de dekhengst van mijn schoonvader dan een foto van Centeno van Marjolein Kylstra met Marjolein Kylstra erop. Deze onzin kan er bij mij niet in. Zet er aub heel snel een slotje op. En ja Karina je hebt helemaal gelijk!!!!!!!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 20:55

Aangezien wel duidelijk is dat

Marline,
Ange en Noell

vanaf 1 adres schrijven, liegen en zich anders voordoen plus foto's van andermans paarden gebruiken...plaats ik hierbij een slot op dit topic.