Nevada leeft niet meer!!!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 08:54

Heel veel sterkte Verdrietig .

Ik denk dat je een goede beslissing hebt genomen ook al is hij zwaar. Ik denk dat ze zelf al het gevecht had opgegeven waarom zouden wij het dan nog verlengen Lovers .
HEEEEL KNAP HOOR.

Schrijf het van je al wij zijn er voor je *LOL* .

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 09:28

Je hebt het hardstikke goed gedaan. Ik kan ook helemaal in je redenering mee gaan, dat je haar een ellendige tocht met de trailer en zo wilt besparen. Als je het toch gedaan had, en het mislukt (en die kans is nogal aanzienlijk) dan krijg je enorme spijt dat je haar dat niet bespaard hebt. Ik wens je wel veel sterkte want het zal allemaal heel moeilijk zijn geweest. In ieder geval heeft ze haar laatste jaren toch een heel fijn leven gehad.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 09:32

Heeeeel veel sterkte...

Wat lijkt het me moeilijk om zo'n beslissing te moeten maken. Maar knap dat je toch de knoop hebt kunnen doorhakken en de beste beslissing voor haar hebt kunnen maken.

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 09:42

Sterkte meid,

Ik heb in April hetzelfde gehad en heb toen mijn paard moeten laten inslapen. Heel ingrijpend...... Zelfs nu ik jou verhaal lees moet ik weer erg denken aan Luitenant. Ik weet wat je doorgaat, sterkte.....

Mieke
Berichten: 6926
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 09:44

Je hebt de juiste beslissing genomen, hoe rottig die ook is. Heel veel sterkte toegewenst. Zal niet meevallen denk ik....

Mieke

Dees

Berichten: 18917
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 09:53

Heb je hele verhaal gevolgd over Nevada, vond dat je voro een heel moeilijke keuze stond.... heel kanp dat je uiteindelijk toch hebt besloten je paard te laten gaan... dat is pas echte liefde.... Sterkte.

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 09:59

s
Laatst bijgewerkt door janna op 31-03-22 18:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 10:36

Ehm...

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... 10&start=0

Korrel zout?

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> It takes a minute to have a crush on someone, an hour to like someone and a day to love someone
- but it takes a lifetime to forget someone.
</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-09-06 11:45 ]</font>

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 11:39

Heel veel sterkte! Je hebt haar een waardig paardenleven maar ook een waardig eind gegeven!
Dat troost je misschien bij het verwerken van dit verlies!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 12:57

Ik dacht precies hetzelfde als karin...*LOL*

Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 13:05

Heel veel sterkte bij het verliezen van je paard! En als ze zoveel pijn had, is ze je waarschijnlijk wel dankbaar geweest om haar uit haar lijden te verlossen!
Veel sterkte!

Kitty

Berichten: 7699
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 15:48

Dat topic die Karin aanhaalde zorgde er al voor dat ik tot nu toe nog niet gereageerd had.
Inderdaad, wel een hele grote korrel zout volgens mij. Maar goed als zij het zo wil:

Heel veel sterkte...

Verward

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 17:18

haha ik dacht oo hetzelfde als karin kitty en nimber, volgens mij moet je het met een zandbak zout nemen Haha!

Karina

Berichten: 1438
Geregistreerd: 31-08-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 17:23

Karin, Nimber, Kitty, het brengt je wel aan het twijfelen toch? Beetje vaag, en ik weet echt wel wie degene op de laatste foto is. Maargoed, je zou haast hopen dat de rest van het verhaal ook niet klopt, want dit is natuurlijk vreselijk....

Noell
Berichten: 32
Geregistreerd: 02-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 19:19

Ik neem het voor Ange op!!! Ze heeft het al druk zat en om nu al die valse "beschuldigingen" ook nog eens te lezen........

Ik kan je met wel 1000% en nog veel meer zeggen dat dit verhaal waar is!!!! Jullie kennen noch Ange en noch Nevada niet, dus eigenlijk hebben jullie geen recht van spreken. Het is in 1 klap ongeloofelijk hard gegaan!!! En dat blijven doorzeuren over die foto's wordt ik ook ziek Misselijk van!!!! Moet je nou haar daar nog steeds mee lastig blijven vallen!!!!!!!!!!

Ik heb geen zin om constant haar te verdedigen, heb je geen zin om het tegeloven... nou dan niet ik zit er niet mee en Ange ook niet! Vette pech voor jouw, geloof je het wel das dan fijn!!!

Maar hou er nou es mee op om constant weer terug te komen op die foto's, de eerste fout was een fout van een kennis van haar, maar de 2e absoluutniet daar was ik zelf bij ze reed naast die Marjolein met Cento!!!!!!!!!!!!!!!!

Ze heb het al meoilijk zat!!!! Zij heeft dit paard gered van een gruwelijk leven in Spanje, als zij NEvada daar had laten staan had ze niet zo gestorven en deze week!!! Nevada is vreselijk geslagen in Spanje, ze had geen manen en bjina geen staart meer, ze brood mager, geen conditie, wormen, scheuren in z'r hoeven, en steeds weer een stok op d'r lijf omdat ze niet doorliep!!!! Als je haar had gezien dan zat net als Ange te janken!!!! Zij heeft dit paard 2 jaar langer laten leven, al is het laatse half jaar niet goed gegaan, zij had in SPanje echt geen kans meer om nog 2 jaar te leven, hoogstens 2 maanden!!!!!!!!!

Meer zeg ik er niet over, aan jullie is de beslissing geloof je het wel of niet......!! Je hoef het mij niet tevertellen of je het wel of niet gelooft!!!! En ook aan Ange niet, houd het maar voor je zelf, maar voor al degene die het niet geloven....... je had het met je eigen ogen moeten zien hoe ze vanuit Spanje naar Nederland is gekomen en hoe ze opgeknapt is en weer ziek geworden is!!!! Het is heel triest Verdrietig !!!!!

Kim!!!!!
Ps als je het toch niet gelooft geeft dan ook geen reactie als blijk van medeleven zulke mensen hoeft ze niet!!!!!!!!!!! Verdrietig

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 19:45

ik vind het zielig hoor echt waar maar jeetje je hoeft niet zo overstuur te raken noell als het waar is, dan maak het toch niet uit hoe of wat en wie je gelooft?? daarom vind ik het vaag dat jullie daarop zo te keer gaan
dat maakt het zo ongeloofwaardig

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 20:49

Volgens mij zijn de dingen die jij zegt ook niet echt waar Noell Extreme duivel

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 21:14

De mensen vinden het nog gekker als je je steeds gaat verdedigen...
Gecondoleert, ik vind het heel erg knap van haar dat ze die moeilijke beslissing heeft durven nemen. Verdrietig

Noell
Berichten: 32
Geregistreerd: 02-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 21:19

Kijk weet je wat het is, nu ga het weer verdedigen, ik kan er niet tegen dat mensen ten onrechte voor iets uitgemaakt worden! Of er word iets gezegd wat absoluut niet waar is! Ik weet het dat is ook mijn fout, maar mijn vriendin is verdrietig en ze wordt geraakt op haar zwakke plek, dat vind ik niet eerlijk vandaar mijn reactie, ik was niet echt boos maar verontwaardigd!!!!

En ik weet heel goed dat ik moet leren om niet te 'happen' maar dat is zo moeilijk zo is de maatschappij en ik kan dat niet alleen veranderen en ik moet leren me daarbij neer te leggen!!!

Marline
Berichten: 31
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 21:28

Pfffffff wat een gezeur allemaal zeg......

Ange sterkte met het verlies van je paardje gelukkig heb je nog fijne herinneringen!!!

Noell rustig maar we vreten je niet op, dit waren alleen maar vragen uit belangstelling, denk ik, maar ik snap het wel dat je het voor haar op neemt! Zou ik zelf denk ik ook doen als mijn vriendin dat overkwam!!!
maar toch..... ik snap de reacties van de 'bokkers' ookwel!!!!

Tja ik ben altijd heel neutraal ingesteld, ik zoek altijd het postieve in de tegenpartijen..... misschien ook een tip voor jouw!???

Noell
Berichten: 32
Geregistreerd: 02-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 22:43

eh....... grrrrr arghhhhh niet antwoorden Kim!!!!!
Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

Enneh....... thanxs voor de tip!!!! Lips are sealed

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 22:52

ga er vanuit dat alles wat hier boven staat (lees korrel zout) misschien beter met een korrel zout genomen kan worden.
Lieve Ange, heb al zeker 5 x in mijn leven zon beslissing moeten nemen, weet wat je voelt.
Leef dus ook met je mee, trek je niets aan wat anderen zeggen.
Heel veel sterkte met dit verlies

Groetjes, Geral (Amanda)

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 23:14

Jaja. Drie namen op hetzelfde IP-adres: Ange, Marline en Noell. Hoe verklaren jullie dat dan?

Je maakt jezelf zo wel heel verdacht hoor. Maar goed, als je op zoek bent naar aandacht, dan heb je dat bij deze bereikt. Tsss...

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 07:24

Ik moet toegeven Karin, heb nu zo'n beetjes alles gelezen van de dames, het geloofwaardige is er idd wel af, beetje vreemd he.
Jammer maar helaas,

Groetjes
Geral (Amanda)

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 09:01

Wat is dit nu weer voor een raar verhaal, ik volge het niet meer allemaal, erg vaag....