Gistermiddag gingen Jos en ik nog snel even naar de supermarkt om een stokbrood te halen.
Ik liep meteen door, Jos keek de advertentie's op het prikbord nog na.
Daar hing onderandere een geitje die je gratis ivm verhuizing kon afhalen! Aangezien Juul tijdens paard&koets is Overleden en Noah maar alleen zat had ik wel oren naar het geitje.Dus ik die mensen gebeld en ik ben gister middag die geit gaan bekijken.
Nou liep daar dus ook Sammy.En Sammy kon ook niet mee met de verhuizing.Ondanks dat Sammy gratis aangeboden was, had zelfs nog niemand voor Sammy gebeld.
Of wij 'm niet samen met de geit mee wilden nemen.
Tja nou, daar wilde ik even een nachtje over slapen.Ik heb de hele nacht liggen piekeren.Als ik een pony erbij wilde zou het een bonte zijn dat is altijd een pennymeisjes droom geweest een bonte shet.
vanmorgen heb ik de geit gehaald en omdat Sammy toch best cute was is Sammy ook mee gegaan.
De geit heet Max en Sammy ja is gewoon Sammy een 8 jarige Shetlander hengst niet bont maar goed een bonte shet komt er ook nog wel eens.
Bij de vorige eigenaar heb ik foto's van Sammy als jong paardje gezien.Hij was helaas zwaar verwaarloosd had geen manen en zat onder de schurft.Die mensen hebben echt best werk verricht want hij ziet er nu super uit!

Dit is Sam in het weitje naast Orbaldo en het kippenhok dat te klein was voor de rest van de paarden.Nu mag hij daar wonen samen met de geitjes