Toen ik hem van stal haalde had ie een wat dik achter been want hij had waarschijnljk gister een wond opgelopen en die was wat dik geworden. Ik ging even kijken of hij wel goed liep en rende even met hem heen en weer. Natuurlijk viel ik lang uit met mn witte rijbroek in de blubber omdat het nogal glad was

Falcon liep niet helemaal rad maar niet zo ernstig dat je het echt kreupel zou noemen. Gewoon een beetje stijf. Dat zou er wel met losrijden uitgaan dacht ik.

Falcon toch maar ingevlochten en in de trailer gezet en op weg naar de wedstrijd.

De trailer werd natuurlijk weer helemaal afgebroken want mn pony had sinds dinsdag weer iets nieuws: hij gooit zichzelf tegen de binnenwant van de trailer en slaat zich zelf en trapt de stang er achter vandaan.

Dit vond ik echt nooit wat voor Falcon maar je weet het nooit met hem!

Op de wedstrijd aan gekomen: Falcon helemaal bezweet en aan het blazen omdat ie zich zo druk had gemaakt.

uit de trailer gehaald en even gekeken hoe die liep: Stok kreupel.
Even een paar keer heen en weer gedraafd en het ging wel wat beter dus heb ik hem even opgezadeld en maar gaan losrijden.

Maar hij kon het niet! hij was gewoon veel te kreupel... nog erger dan vanmorgen.

Een mevrouw die ook op die wedstrijd was die vroeg wat er aande hand was en keek naar zn been. en ik liet haar het wondje zien.
die mevrouw zei: het is gaan ontsteken en het vocht druk op dat gewricht (hij is achter kreupel) en dat doet hem zeer.

En toen ging er bij mij een belletje rinkelen!

Ik vind het zo zielig voor Falcon! Hij is echt niet zomaar kreupel! hij had echt pijn! en dat heeft hij al sinds dinsdag! want anders deed hij niet zo raar in de trailer!

We hebben Falcon naar huisgebracht! de terug reis was echt een hel vor dat beest! hij heeft de trailer echt verbouwd en toen we thuis waren was hij drijfnat van het zweet! Hij kon de trailer ook niet meer uitkomen omdat hij niet op dat achter been kon staan.

de Eigenaresse van stal heeft hem er uit gehaald en geholpen met het verzorgen van de wond. We hebben er biotex overheen ge wreven omdat dat de ontsteking er uit haald.

Ik voel mezelf zo'n doos! dat ik het gewoon niet eerder heb gemerkt dat ie pijn had! Hij liep de hele week gewoon goed niet kreupel ofzo! ik heb vrijdag zelfs nog 4 Z proeven met hem gereden en dat ging super!

maar hij had er al die tijd al last van omdat hij zo raar in die trailer deed!

arme pony