eerst begon het dat ze raar begon te doen,dus heel limburg afgezocht naar een kraker,erna bij een goede fysiotherapeute aangekomen,dus afspraak mee gemaakt.
is die maandag geweest ( [VvdD] fysiotherapeute bij mickey geweest

had ze die dagen nog dikke spieren erg stijf enzo,dus moest ik dinsdag longeren en vanaf woensdag beginnen diep te rijden.
nou ik haal haar woensdag van de wei,heeft ze een mega bult op der buik,alleen al als je erna wees gilde ze en trapte ze,en het was een kneusing van de ribben,en mocht dus niet rijden,creme erop aan het doen en was de bult nu echt mega groot te worden omdat al het vocht weg begint te lopen enzo.
nou vandaag zaterdag had ze nog steeds de bult (is nu weggezakt tot bijna onder ana haar buik

ze was wat sipjes vandaag,dus ik denk zet haar toch maar op de wei (aangezien het weer niet zo goed was wou ik het eerst niet doen.)
nou haal ik haar van de wei en wou ik de benen afspuiten zie ik een en al bloed weglopen,en ik keek naar haar achterbeen,en ja hoor

dierenarts alweer met spoed gebeld,stond kwartier erna op de stoep

heeft haar wel een spuit gegeven,poeder voor onstekingsremmend en pijnstillers,en nog zalf voor erop.
en ze mag maar paar uurtjes per dag even op de wei zodat ze toch met het been stapt,en mag vanaf dinsdag/woensdag pas weer rijden.
pff,meer ongeluk kan me toch niet meer overkomen?
ennuh solvej wou je echt niet ruilen?