Op dat moment zegt micheline onze instructrice dat Myrthe naar de kliniek in Kesteren is. Ik schrok me kapot want dat kon niet veel goeds betekenen

Nou bleek dus dat Myrthe vanaf woensdag weer koliek had. De 5e keer al dit jaar

De dierenarts was erbij geweest en heeft haar opgevoeld, mest verwijderd en pijnstillers gegeven.
De volgende dag ging het nog niet goed en is de dierenarts weer gekomen. Vanaf dat moment is hij er bijna constant bij geweest. het ging echt helemaal niet goed met Myrthe en ze had heel veel pijn. Toen het vrijdag nog niet beter werd heeft de eigenaar met de dierenarts overlegd en is besloten dat Myrthe naar de kliniek moest.
Ze durfde eerst de trailer niet op en toen ze eenmaal daar waren wilde ze er niet af omdat ze zo bang was. Na een verdoving is het toch gelukt en is ze onderzocht. het was dus allemaal helemaal hard en ze had veel pijn. Ze kreeg nog meer pijnstillers en ze hebben een zoutoplossing toegediend. Als het vandaag nog niet goed zou zijn zou het te gevaarlijk worden en zou ze geopereerd moeten worden maar dat gevaar is nu dacht ik voorbij. Ik hoop het iig wel.
vndaag is er door de kliniek gebeld dat ze weer een zoutoplossing had gehad en dat ze een beetje gemest had ( goed teken dus!!!)
Het ging gelukkig al wat beter met haar. Maar voorlopig blijft ze dus nog wel even daar.
Ik ben me dus echt kapot geschrokken. het is echt zo'n lief paard en ik moest er niet aan denken dat ze zoveel pijn had!
Nou dit was dus mij begin van de dag. het rijden ging vandaag niet zo lekker. Ik zat op Iwaya! (mijn lieveling) maar ze zat weer heel erg vast op rechts. maar gelukkig is het de laatste tijd vaak wel beter los te krijgen.
Daarna was het ook niet zo leuk want we hadden ruzie met de pennymeisjes van de manege

Nou dat was mijn verhaal dan.