Mijn nieuwe project

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Esther43

Mijn nieuwe project

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-14 19:56

modjes: Ik weet niet goed waar ik dit forum moet plaatsen, verplaats maar indien nodig!

Afgelopen halfjaar heb ik een lieve fjorden merrie geleased van een bokker. Ik reed al een tijdje geen paard meer en wilde toch graag weer beginnen en weten hoe het is om een eigen rijpaardje te hebben. Nadat afgelopen weekend mijn lease paardje terug is gegaan naar de eigenaar en ik weer ben begonnen met lessen vond ik het tijd voor een nieuw projectje.

Het is een oudere merrie die ik al eerder heb gereden. Ik heb altijd wel wat problemen met haar gehad, ze was erg onrustig met haar hoofd en werd opdenduur zo vervelend dat ik ben gestopt met rijden. Nu is ze 2 week terug grondig onder behandeling genomen bij de tandarts en moet het probleem nu verholpen zijn :D

Aangezien ze al dik een jaar niet meer heeft gelopen en ik toen ik op haar reed alleen maar kleine buitenritjes (vol onbegrip van 2 kanten) reed, wil ik helemaal opnieuw gaan beginnen!

Mijn plan is om haar komende week eerst eens lekker te poetsen, hoofdstelletje indoen en dan lekker wat longeren en opjagen in de bak. De week erna eigenlijk hetzelfde. Dan eens beginnen met wat bijzetten (dit is ze wel gewent, de eigenaresse deed dit veel toen ze nog geen kinderen had) en week daarna zadeltje erop, van tevoren longeren en er dan ook zelf opstappen :j

Ik hoop dat ik dan wekelijks ITP fotos kan plaatsen, zodat jullie ook de vooruitgang kunnen zien haha! Al ben ik wel wat bang voor het pittige commentaar wat ik hoogst waarschijnlijk zal ontvangen.

Hebben jullie nog wat tips/advies? Hieronder een foto van de desbetreffende dame /3

Afbeelding

en met het fjordje

Afbeelding

Revanches

Re: Mijn nieuwe project

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 22:07

OPG-->ITP