Dani199764 schreef:Als je niet bent wezen kijken, kan je eigenlijk nog niet zeggen dat het het perfecte paardje voor jou is. Ik heb voor ik mijn paard kocht 3 paarden gezocht op internet die mij aanspraken en waar ik wilde gaan kijken. Eentje leek mij echt fantastisch op de advertentie, maar was uiteindelijk de minste van de 3 in het echt. En degene die mij op de advertentie het minst leek en waarvan ik dacht van nah ga wel kijken maar word denk ik toch niks, was zo geweldig in het echt!
Dus je kan altijd contact opzoeken met de eigenaar en aangeven dat je dat paard graag zou willen komen bekijken, maar simpelweg geen 8000 euro hebt. Dan geeft die persoon zelf wel aan of het de moeite waard is te komen kijken of niet, maar zou iniedergeval ook een paar andere paardjes bekijken, gewoon puur om te vergelijken en niet maar overhaast die te gaan kopen, omdat die je in eerste instantie het leukst leek.
ja dat is waar maar het is ook niet zo dat ik dit paard zou kopen zonder er geweest te zijn, en ik hou idd altijd nog andere opties open maar dit paard spreekt me zo erg aan dat ik denk dat ie in het echt ook wel heel leuk is