Ik zit er over te denken om deze zomervakantie op ponykamp te gaan met een vriendin bij het fjordenpaard. En ik wou dan graag mijn eigen pony meenemen. Heeft iemand hier ervaringen mee?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maaaikkee schreef:Ik ben een paar jaar terug met mijn paard naar het fjordenpaard geweest, dacht 3 jaar geleden. Mijn paard was toen net 4 jaar en reed ik thuis max 3 keer per week. Ze kon wel goed mee komen met de groep en had geen moeite met de lange ritten. Ook de dag tocht was voor haar geen probleem.
De stallen waar je paard in staat zijn zeker ruim genoeg en je paard mag overdag in de bak staan. Hooi mag je meer dan voldoende voeren, mijn paard kreeg daar toen onbeperkt hooi stond nooit zonder. Ook werd er goed op mijn paard gelet.
Ik zeg als je paard redelijk braaf is en goed mee kan rijden in een groep dat het het zeker waard is om met je eigen paard te gaan!
Als je nog vragen hebt mag je ze altijd stellen
Jilzet schreef:maaaikkee schreef:Ik ben een paar jaar terug met mijn paard naar het fjordenpaard geweest, dacht 3 jaar geleden. Mijn paard was toen net 4 jaar en reed ik thuis max 3 keer per week. Ze kon wel goed mee komen met de groep en had geen moeite met de lange ritten. Ook de dag tocht was voor haar geen probleem.
De stallen waar je paard in staat zijn zeker ruim genoeg en je paard mag overdag in de bak staan. Hooi mag je meer dan voldoende voeren, mijn paard kreeg daar toen onbeperkt hooi stond nooit zonder. Ook werd er goed op mijn paard gelet.
Ik zeg als je paard redelijk braaf is en goed mee kan rijden in een groep dat het het zeker waard is om met je eigen paard te gaan!
Als je nog vragen hebt mag je ze altijd stellen
Mijn pony heeft een goede conditie, maar ik ben toch bang dat het iets te veel is, ook door zijn leeftijd. Is het ook mogelijk om bij de activiteiten die hij niet kan op een ander paard te rijden? En dan bij de activiteiten die hij wel aan kan gewoon op hem?